Gå til innhold

Hei. Jeg skulle egentlig vært her inne..


2,5barn+1engel

Anbefalte innlegg

Hei..

 

Jeg har ikke vært inne på BIM på over 2 mnd.. Jeg hadde egentlig termin 12 juni.. Men da jeg var 21 + 5 gikk vannet og fødselen startet.. Vår lille englegutt var 30 cm lang og veide 536 gram.. Han var desverre for ung til å overleve..

(fått vite i ettertid at fødselen startet pga GBS ( Gruppe B-streptokokker)

 

Nå er ikke jeg her inne for å skrive om det egentlig, jeg ville bare ønske alle sammen her inne masse lykke til og jeg håper dere får en god sommer med deres søte små :)

Så håper jeg at jeg kommer etter dere etterhvert.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var skikkelig trist å høre. Jeg har også mistet sent en gang, og bærer nå på en frisk jente, har passert uke 31 nå, så det går an å ha flaks etter uflaks også.

 

Takk for lykkeønskninger og ønsker deg masse hell og lykke neste gang du prøver:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff så trist da.

Jeg har GBS, men ingen som har sagt at det kan forårsake for tidlig fødsel. Men ble litt nervøs for var på kontroll i går. Magen hadde ikke vokst på flere uker, og babyen ligger godt ned i bekkenet. Trodde det var litt tidlig... Skal tilbake neste uke og muligens bli sendt på UL for å sjekke str. Jeg er i uke 33, har virkelig ikke lyst til å føde enda...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, det var utrolig trist å høre. Sitter med tårer i øynene.

Håper det går bra m mor og far og at dere tar vare på hverandre. Viktig å se fremover, men det er jo enklere sagt enn gjort.

 

Lykke til videre... : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for så snille ord.. Det er rart å tenke på at nå skulle jeg ha vært 33 uker på vei og hatt stooooor mage..

 

Anonym: Da jeg gikk gravid så hadde jeg ikke hørt om GBS en gang, ikke minst om det at fødselen kunne komme så fort og så tidlig..

 

Men jeg tror ikke du har no å bekymre deg over.. De vet jo at du har det og de følger deg sikkert opp med noen tester?? Jeg leste iallefall at hvis man har GBS så skal man bli testet igjen før termin for å se om man må ha behandling under fødselen.. Jeg håper virkelig ikke at jeg har skremt deg med noen ting her, det er iallefall ikke meningen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen, nei er egentlig ikke så bekymret.

Har gått på en antibiotikakur som fikk den bort. Må også opplyse om at jeg har GBS når jeg drar til føden, for må muligens ha antibiotika under fødselen, og siden den kan smitte over til babyen kan det hende hun også må få antibiotika.

De sendte inn urinprøven til dyrking på forrige kontroll også, så føler meg godt ivaretatt.

Men visste ikke at den kunne være så farlig, som det som skjedde med deg... Kjempetrist. Du får ha lykke til videre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Legen min sa at 1 av 3 gravide har GBS, men folk vet jo ikke om det. Det skulle ha vært normalt å bli testet for dette et par ganger i løpet av snagerskapet..

Så godt å høre at du blir godt tatt vare på.. Jeg håper jeg også får en så bra oppfølging neste gang. Antibiotika skulle jeg visst også ha ved en evt senere fødsel, samme om det slo ut på noen tester eller ikke. Det var viss bare for sikkerhetens skyld.

Du må ha masse lykke til videre, og håper du får fine siste måneder i svangerskapet.. :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig trist å lese, Maya's! Håper dere har det bra, og tar vare på hverandre nå ja. Tusen takk for lykkeønskninger, og selv masse lykke til videre!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...