Venter tvillinger Januar13 Skrevet 21. april 2010 #1 Skrevet 21. april 2010 Begynner og lure på om jeg gjør det her :S Noen som vet noe ang det?? Har holdt på ei stønn dette her da... Siden jeg var på 3D forrige uke og fikk vite jeg har lite fostervann så har jeg tenkt på at jeg kan kanskje gjøre det her.. Bruker truse innlegg..Er nødt til det..El så er trusa kliss våt.. F.eks når har vært på do og tørket godt og fått på trusa så er deten våt flekk der etter noen sek
minitromsø <3 Odinn <3 Skrevet 21. april 2010 #2 Skrevet 21. april 2010 kontakt føden, å be om en sjekk. det hadde jeg gjort.
Prinsesse Kuul Skrevet 21. april 2010 #3 Skrevet 21. april 2010 Det KAN vaere fostervann, men det er mest sannsynlig en liten urinlekkasje eller utflod. Ring jordmoren/legen din og hoer hvor du kan faa det sjekket.
Gjest Skrevet 21. april 2010 #4 Skrevet 21. april 2010 Det er vanlig at utfloden blir mer vannete når man er gravid så det kan lett være det også,. men det er ikke lett å bedømme uten å være jordmor. Skal du på noen oppfølging i forhold til at det er lite fostervann?
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 21. april 2010 Forfatter #5 Skrevet 21. april 2010 nei ikke hatt noe oppfølging av det... ringe jordmor og høre da
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 21. april 2010 Forfatter #6 Skrevet 21. april 2010 da har jeg ringt føden i Drammen og skal rett inn NÅ!!!! Dæven så kjapt.. Jm der inne mente jeg hadde vannavgang (hva det enn vil si) er førstegangs så jeg er jo helt grønn på dette her da :S Føler meg dum..... Men skal da inn på sykehuset nå også får jeg se hva de sier for noe der da
Gjest Bjørnen Collargol*gravid Skrevet 21. april 2010 #7 Skrevet 21. april 2010 krysser fingrene for deg! Håper det ikke er vannavgang og at alt er bra!
Bolle i ovnen [HØYGRAVID] Skrevet 21. april 2010 #8 Skrevet 21. april 2010 Lykke til! Var igjennom det samme for noen uker siden, det holder vel igrunn på enda, men det var altså bare veldig mye tyntflytende utflod hos meg, og det var visst en BRA ting. Får krysse fingrene for at det "bare" er det hos deg også!
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 21. april 2010 #9 Skrevet 21. april 2010 Masse lykke til. Kom med oppdatering etterpå! klem
FruBoger fødeklar Skrevet 21. april 2010 #10 Skrevet 21. april 2010 Lykke til! Og jeg vet hvordan det er å bli sendt hjem med beskjed om at det IKKE var fostervann:P Ikke så flaut som jeg hadde trodd... Men var da glad det ikke var urin heller... men som min ul-lege fortalte så vakkert: underlivet og urinveisrøret lager seg mange små hulrom når man er gravid, og der samler det seg opp væsker (utflod) og når de tømmer seg kommer det masse ut om gangen. Og gammel utflod er vannete og lukter søtt. Akkurat som fostervann. Lykke til!!
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 21. april 2010 Forfatter #12 Skrevet 21. april 2010 da er jeg hjemme fra Drammen sykehus.. Det er IKKE fostervann/vannavgang 10kg lettere.. Bare tynt utflod/urin lekkasje.. Vesla har det bra og. Tok mål og greier på a der inne.. Bare litt lita rundt magen men ikke noe og bry seg om som de sa der inne
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 21. april 2010 #13 Skrevet 21. april 2010 ÅÅÅ det var godt å høre. Har det slik jeg og av og til med de våte flekkene i trusa. klem
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 21. april 2010 Forfatter #14 Skrevet 21. april 2010 har det hver dag jeg.. men men.. da er det normalt som jeg har gått rundt og trodd hele tiden så da er det ute av verden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå