Gå til innhold

Noen som har peiling på sånne lerretbilder??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lerretbilder av jentene i stua og de er jo ganske så dyre,iallefall den størrelsen vi har! Det eldste bildet er snart 3 år og det siste har vi hatt i 10mndr!! Men når jeg hengte opp det siste bildet så så jeg at det eldste var blitt skikkelig gult (bakgrunnen er hvit på begge),og enda så ser vi det veldig tydelig når vi ser på dem at det eldste er veldig gult! Blir de slik etterhvert? Hvis ikke har jeg lyst til å klage for betalte jo flere tusen for disse bildene!!

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Oij, da ville jeg nok klaga. Vi har 3 stykker, usikker på størrelsen men de er sånn ca 40*50 troooor jeg. Betalte 275 kr for dem, og de er ikke gule. Har hatt det eldste snart i 3 år vi også

Skrevet

Ja da må jeg kanskje ringe og høre! Det er jo 1 årsbilder som er tatt hos fotograf og som han har forstørra på lerret,så jeg regnet med at de skulle holde seg like fine i mange år! Vi har kanskje 40*50 vi også,og betalte vel 2000 kr pr bilde!! Og da er det veldig kjedelig at det ene er gult :(

Gjest Sekretøsa
Skrevet

ja, det skjønner jeg er kjempekjedelig. Ring og klag, det er vel meninga at bildet skal holde litt mer enn som så

Skrevet

Slike bilder skal ikke henge der hvor de får sol på seg, for da kan de endre farge. Om bildet aldri har vært utsatt for sol ville jeg ha klagd!

Skrevet

Det henger slik at det ikke får sol på seg!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...