Gå til innhold

Pris på brudepynting hos frisør

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer litt på hva som er normal pris på brudepynting. Med forlover. Har fått et tilbud, men syns det hørtes litt dyrt ut. Men mulig det er riktig pris, aner ikke jeg.

Så jenter, hva betaler dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har valgt å ornde hår og sminke selv så vet ikke riktig hva jeg måtte betalt, men jeg ville regnet min 1000kr til hår og sminke per pers. Kanksje tom 2000kr.

Jeg skal også ordne negler og alt annet selv, mest frdi jeg synes det er moro, men også fordi jeg tror ikke frisørene klarer å få håret og andre ting slik jeg vil ha det

Skrevet

Jeg var på prøvetime for 14 dager siden. Syns jeg ble utrolig fin:) og ble superfornøyd. De skal sminke meg også. Det blir også servert champagne og lunsj den dagen. MEN, da timen var over og jeg fikk høre prisen, holdt jeg på å drite på meg, unnskyld utrykket. 4165 KRONER!!!! Forloveren min måtte ut med 1600. hun skal ikke sminkes. Ett lite tips hvertfall: TA RINGERUNDEN :)

Skrevet

Hei!

Jeg er selv Make-up Artist og Hårstylist.Jeg selv ta for bruden 3200kr,sminke og hår, prøvetime,champanger og liten oppmerksomhet. Forloveren 2200kr, sminke og hår. Manikure koster 250kr, falske negler koster 650kr.Hårpynt kommer eventuell i tillegg, kommer litt an på hva det er;-). Pluss at jeg kommer hjem til bruden, oftest så er det mye hyggeligere og mere avslappende.

Håper jeg kunne hjelpe deg litt ang priser. Litt forskjell er det alltid, men dette er så tållig den prisen det koster for tiden.

Klem

Skrevet

hei du

jeg skal gifte meg i19 juni og har gjort endel tlf og frisør besøk for å finne pris.

det billigste jeg har funnet er 2500 kr å det dyreste 3500 kr.

så det er RÅ DYRT å få stelt håret denne dagen, det lyset kortet man får som en oppmerksomhet fra frisøren samt den flasken med champagne kunne man like gjerne tatt med selv...

frisørene er flikne på hår men jeg har ofte sett at sminkingen er helt håpløs. alle ser like ut

heldigvis har jeg en bekjent som er frisør som skal fikse håret mitt på den store dagen å så sminker jeg meg selv :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...