klumpen og gullet Skrevet 21. april 2010 #1 Skrevet 21. april 2010 Sendte mail til riksen i forrige uke, og etter fire dager fikk jeg brev i posten om at jeg hadde fått fødeplass og tid til ultralyd! Er kjempefornøyd med det, fødte der sist også, og hadde en veldig bra opplevelse.
MammatilE&E+2MA+julibaby? Skrevet 21. april 2010 #2 Skrevet 21. april 2010 hei det har jeg også, har temin 16 des.... sendte mail og noe få dager etter kom det brev i posten om fødeplass og UL, kjempe service!! har født 2 ganger på ullevål, så det blir spennende og se hvordan det er på rikshospitalet!!
maeghin Skrevet 21. april 2010 #3 Skrevet 21. april 2010 Hei! Jeg har også termin 16. desember, men jeg fikk ikke vanlig svangerskapskontroll-time hos fastlegen min før slutten av mai. Å bestille fødeplass har jeg ikke tenkt på engang, må man det? Dessuten føler jeg at det er litt tidlig, i alle fall for min del som bare er 6+1. Hadde SA for 6mnd siden, så er litt mer forsiktig denne gangen i forhold til å planlegge ting tror jeg.
Plutten ~Fødeklar~ Skrevet 21. april 2010 #4 Skrevet 21. april 2010 Gratulerer! Sendte avgårde en mail til Riksen i dag, så jeg krysser alle fingre og tær! Har termin 22 desember.
MammatilE&E+2MA+julibaby? Skrevet 21. april 2010 #5 Skrevet 21. april 2010 hei maeghin Jeg har heller ikke vært på første kontroll enda, men om du bor i Oslo og ønsker ett spes sykehus som fødeplass lønner det seg å søke tidlig... Jeg sendte søknad/email til riksen og sa at helsekort vil bli ettersendt ved første kontroll.... Jeg også er 6+1 og hadde en MA i februar så jeg klarer heller ikke ta graviditeten helt innover meg enda, men alt ble litt mer virkelig når man har fått fødeplass og time til UL...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå