ida87_thea_andrine Skrevet 21. april 2010 #1 Skrevet 21. april 2010 Ja, jeg er tilkalningsvikar i en butikk..... Jeg skulle lære opp ei dame denne uken for dette er min siste uke... det skulle jeg gjøre på ma,tir og ons, tir ringte min sjef å sa jeg ikke trengte å komme da bilen til den nye damen streiket å ikke fikk kommet seg på jobb.... Da ble det sagt at vi skulle ta opplæring på ons og tor istedet... Idag ringer sjefen meg på nytt og sier at jeg ikke trenger å komme mer denne uken for hun har blitt syk og må på sykehuset..... Plutselig er jeg da gått ut i permisjon. Veldig rart å ikke ha noe å gjøre sånn helt plutselig, og vite at jeg ikke skal tilbake på jobb før om lenge.... Jeg syntes det var litt teit måte å gjøre ting på.... føler at jeg ikke blir satt pris på i jobben.. Hvet ikke hvordan dere hadde det da dere skulle ut i perm, men på jobben så er det veldig vanlig å få blomst hvis noen har bursdag eller vi gir blomst til sjefen ved jul og påske osv.... Jeg har jobbet å stått på der hele tiden å sagt ja så fort de har spurt om jeg vl jobbe selv om jeg ikke har vert i form!! og jeg syntes at jeg kunne få en liten blomst.... ikke det at jeg forlanger noe, men det hadde vert hyggelig å vite det at du er satt pris på!! huff, kanskje det er noen hormoner ute å går her=) Hva syntes dere??
1gangs til juni2010 nurk! :D Skrevet 21. april 2010 #2 Skrevet 21. april 2010 Hei Ida Skjønner deg veldig godt jeg.. iallefall når ting ble gjort på den måten, uten en liten hade og lykke til engang! Lenge siden du har jobbet da ? Og fått noen kontakt med kollegaene dine ? Mulig sjefen din ikke var helt klar over at du faktisk går ut i permisjon nå ? Var veldig snedig måte og gjøre ting på iallefall, hadde nok kommet til å blitt litt små skuffet selv. Som du sier så er det jo ikke å forlange noe, men bare det å få et lykke til og gleder oss til du kommer tilbake hadde vært så mye koseligere! Jeg selv er spent på hvordan det vil bli til meg. Jobber bare deltid, men fått ganske god kontakt med kollegaer, og håper nå iallefall de sier lykke til og at de har lyst at jeg skal komme innom med babyen en dag eller to Men uansett, jeg vil nå iallefall ønske deg lykke til! Mulig sjefen tar fatt og gjør det om ikke lenge og, får nå håpe på det Nyt dagene fremover og kose deg masse
ida87_thea_andrine Skrevet 22. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 22. april 2010 Nei, er ikke lenge siden jeg jobbet... Siste dagen var om Mandagen og hun ringte igår.... selv om jeg bare er deltid så har jeg jobbet nesten 50% der.... huff, syntes det bare var litt teit.... Hun var veldig klar over det for hun spurte meg når jeg skulle ut i perm og da sa jeg at jeg kunne jobbe til og med 24.april så det visste hun. Ja, det er jo hyggelig å vite at man er velkommen tilbake når som helst osv!! Ble litt lei meg... Tusen takk for det 1gangs til juni2010 nurk! Nå ble jeg veldig glad=)=) Lykke til du også=)=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå