Gå til innhold

Tett nese...fler??

Venter tvillinger Januar13

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så plaget med tett nese om morran så fy :S

Får ikke puste igjennom nesa og puste gjennom kjeften nytter jo ikke noe spes el.. Blir jo så tør,og får ikke sove da..

Så da er det og stå opp,da løsner det og gå og snyte seg..

Da kommer det størkna klumper og blod..(sorry beskrivelsen)

Sånn er det hver dag...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja da! Har det akkurat som deg!

Skikkelig slitsomt, og jeg var akkurat slik i forrige svangerskap også.

Du kan trøste deg med at det går over når du har født. Det gjorde det hvertfall for meg forrige gang!

:-)

Skrevet

er enten eller og da..

nå bare snufser jeg.. bah... hehe... 10uker til får jeg holde ut

Skrevet

Eller det går ikke over når du har født. Hos meg ble det bare værre med ammingen. Gikk først over når jeg sluttet å amme.....

Skrevet

ååå jøje meg :S

noen som vil bytte nese :P hehe

jaja.. får ta det som det kommer gitt

Skrevet

kjøp deg en saltvannsnesespray..

jeg bruker miwana plus, som er en hypertont saltvannsoppløsning.. trygg å bruke når man er gravid, og for meg funker den i allefall.. Kjøpes på apoteket..

Skrevet

Velkommen til klubben!

Det er også værst når jeg legger meg ned.

Har gått over til spray for barn. Og det hender jeg skyller med saltvannsblanding med saltvanns-horn jeg kjøpte på apoteket.

Har også kjøpt neseolje (liten sprayflaske) som smører hinnene.Dette fåes på apoteket.

Lykke til videre, vi får håper det går over :-)

Skrevet

Neseolje? aldri hørt om, er det bra? smører nesa på en måte? er ordentlig forkjøla men når jeg snyter meg føler jeg det blir så utrolig tørt på en måte, sårt å vondt... begynner å blø litt når jeg nyser nå å, må jo være pga noe tørre slimhinner på en måte selvom jeg ikke skjønner det eller ettersom jeg er potte tett hele tida.. neseolje... hmm!

Skrevet

Som nevnt over; Miwana Plus+ (rød flaske) med hyperton saltvannsoppløsning er uvurderlig.

Den anbefales spesielt til gravide, for den inneholder ingenting som er skadelig og man blir heller ikke avhengig. Den kan brukes så ofte og lenge du vil.

Jeg hadde ikke klart meg uten!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...