Espoir Skrevet 21. april 2010 #1 Skrevet 21. april 2010 Jeg bare lurer på om dere pleier å ta den med på ferier og sånt. Hvordan gjør dere hvis dere skal til Syden osv., og ikke har noen som kan passe?
Wifie Skrevet 21. april 2010 #2 Skrevet 21. april 2010 Vi har en Cocker Spaniel. Den er med på ferie hvis det passer. Vi tar den med til Frankrike når vi besøker familien til min mann, men ikke hvis vi drar til f.eks London og bor på hotell. Da er den på kennel. Følger du vaksineprogrammet, kan du ta hunden med mer eller mindre over alt i verden, uten at den trenger karantenetid. Noen land er unntak. Dvs du kan ta med hunden inn, men fordi vetrinær tilbudet i landet ikke er godkjent, vil du få problemer med å ta hunden ut.
Panterjenta85 Skrevet 21. april 2010 #3 Skrevet 21. april 2010 Ideelt tilpasser vi feriene etter hvilke medlemmer vi er i familien. Dvs at hunden skal være med på ferien han også og vi drar et sted han kan være med. Om vi en gang skal på en lengre utenlandsreise (skjer ikke ofte) blir hunden på kennel eller hos min søster om hun kan.
3småtroll♥ Skrevet 21. april 2010 #4 Skrevet 21. april 2010 Vi har en liten hund (blanding av tibetansk spaniel og yourkshire terrier) Vi har enda ikke vært på noe storferie mens vi har hatt henne, men bare småturer på hytten og familie i Sverige. Da har hun vært med oss:) Når vi skal på storferie så blir det nok til at hun blir hjemme hos et familiemedlem. Vi er så heldige at både min og mannen min sine tanter gjerne vil passe henne:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå