Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

slår ikke feil nei..er 4 dager over i dag...gikk 12 sist...

frustrerende...åsså føler jeg alle førstegangs får før terminen..åsså må jeg gå over hehe...strippa meg igår igjenn,gjore det for 2 uker siden og...går var det 4 cm og mykt osv...men hva hjelper det,skjer jo ikke en dritt...har bare hatt vont siden første stripping for to uker siden...måtte syte litt...

sikkert flere :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Vero

Jepp, jeg er også over. hadde termin 15.april. Men, dette er mitt 3.barn og jeg har vel på en måte innstilt meg på å gå over. 1.mann kom 7 dager over, 2.mann kom 4 dager over..og nå, tja hvem vet? Det verste når man går over synes jeg er at alle maser sånn rundt meg. Skal følge minstemann på 5 år i barnehagen nå snart - men merker at jeg vil helst ikke snakke med noen voksne der pga maset om å føde. Jeg lever i en boble, huset er vasket for 100.gang(føles det som), vinduer er vasket, sex, trappegåing og lange gåturer er prøvd uten at det skjer noe nevneverdig...Kjerringråd har jeg nå sluttet å tro på. Disse søte små kommer rett og slett når de selv er klare. Vi må jo bare trøste oss med at de koser seg inne i magene våre:-) I morgen har jeg time hos lege - hadde håpet jeg ikke så han igjen på en stund, men det ser jammen ut som det blir flere svangerskapskontroller på meg;-)

Lykke til - og hold oss andre her oppdatert da!

Skrevet

Jeg er også på overtid. Hadde termin 15. så da er jeg 6 dager over. Er førstegangs. Har gått på modningsakupunktur siden uke 35, men det skjer fryktelig lite her likevel. Gledet meg veldig til å bli ferdig med graviditeten og få lillegutt på utsiden, men føler nå at det aldri tar slutt. Har ikke fått tilbud om stripping, ser ut til at det er store forskjeller på rutiner hos jordmødre rundt omkring. Skal på kontroll i morgen, så da får vi se hva som skjer. Fint å kunne dele på frustrasjonen - det ser jo ut som om alle føder før tiden her på forumet.

Lykke til dere andre :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...