Gå til innhold

noken med erfaring "svangerskap og blødning"??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt merkelig mens i en uke np, tok ein test for morro igår og den var positiv!!

har eg spontan abortert også henger hcg i kroppen, eller kan eg være gravid og alt vil gå bra?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med min første begynte jeg og blø i uke 8 og helt fram til 6. måned, var sykemeldt hele svangerskapet da jeg blødde i fra livmortappen

Skrevet

Svangerskap nr. 1 blødde jeg konstant fra uke 4-5 til uke 25! Men gutten hadde det helt fint.

Svangerskapet jeg er i nå er et tvillingsvangerskap å jeg har hatt 5 blødninger allerede, er i uke 20, men er en stund siden jeg har blødd nå. Men som legen min sa at over 80% av alle gravide har en tegningsblødning tidlig i svangerskapet da fosteret fester seg, å det er langt fra unormalt å blø en gang tidlig i svangerskapet, det er faktisk flere som har en blødning enn som ikke har det.

Så jeg ser ikke på en blødning som en trussel, med mindre det er mørkt blod med koaguleringer og smerter! Men husk, om du aborterer er det ofte MASSE blod, ikke litt :) lykke til!

Skrevet

blødde endel i uke 6-9, men det gikk veldig bra. Er nå i uke 33.

Hadde enten ventet en liten stund og så tatt en ny test, eller ringt fastlegen. (heller det siste, for det er jo forferdelig å gå å lure å tenke!)

Lykke til!

Skrevet

Eg tok ul i dag hos fastlegen min, og foreløpig så galt fint ut. men han kunne ikkje sei noko sikkert. skal på ny ul om ei veka.

Gleden tar liksom ikkje heilt av. egtenke berre at detta er ein SA så tanken på at eg er gravid har ikkje streifa meg...

Men no blei eg jo glad!!! :)

kanskje detta går fint allikavell?

Skrevet

detta var jo ein skikkelig oppkvikker! eg har berre tank SA i heile dag eg. har så lyst å fortella noken at eg er gravid, men tørr ikkje pga. blødningen.

Det er ikkje masse blod. Litt i truseinnlegger, og litt på papiret. brun/rødt. ingen klumper osv.

var det sånn med deg og?

no fekk eg virkelig forhåpninger!

Gjest Antarctica
Skrevet

Har blødd i alle tre sv.skap, gjerne rundt uke 14-16. Husker ikke hvor lenge hver gang, men den ene gangen ble jeg sykmeldt i 4 uker. Gått bra med alle, har 3 kjekke barn!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...