Anonym bruker Skrevet 20. april 2010 #1 Skrevet 20. april 2010 Hva FAEN er poenget med å ha så jævla vondt at man spyr og svimer av og ikke klarer å stå, gå, spise eller sove?? Hver JÆVLA måned?? FAEN!
Anonym bruker Skrevet 20. april 2010 #2 Skrevet 20. april 2010 Ikke noe poeng... Bare en av livets urettferdigheter
Anonym bruker Skrevet 21. april 2010 #3 Skrevet 21. april 2010 Æsj, det er seff ikke noe poeng å ha det sånn, men kom deg til legen og få hjelp!
♥Nemi♥ Skrevet 21. april 2010 #4 Skrevet 21. april 2010 det er nok ikke mange leger som kan hjelpe. Jeg har vært til mange leger, og gynekologer. Og alle så ut som et spørsmålstegn, for det feiler meg ingenting^^
Anonym bruker Skrevet 21. april 2010 #5 Skrevet 21. april 2010 Hi her. FAEN så lei jeg er av å ha det sånn. Samme her, jeg har vært hos leger og div, jeg får sterke smertestillende på resept, men det er det.
Anonym bruker Skrevet 21. april 2010 #6 Skrevet 21. april 2010 Er det sant? Har hørt at en sykdom eller tilstand som jeg ikke husker hva heter, kan forårsake dette. Endometrise tror jeg kanskje det er. Ellers vet jeg av egen erfaring at p-piller hjelper, hormonspiral hjelper for mange.
Anonym bruker Skrevet 21. april 2010 #7 Skrevet 21. april 2010 Jeg har ikke endometriose:) Tja...p-piller får jeg ikke lov til å bruke, hs har jeg operert ut og det vil jeg ikke oppleve igjen..så. Men smertene er på bedringens vei i dag og jeg trenger ikke banne mer altså;-)
Gjest Morn du Skrevet 21. april 2010 #8 Skrevet 21. april 2010 Det er godt at du ikke trenger å banne i dag da:) Nå er jeg så heldig at mine menssmerter forsvant etter fødsel, men før, da jeg ikke hadde barn og heller ikke brukte p-piller(som tok toppene, men hadde fortsatt vondt), da hadde jeg vondt. Kaldsvettet, diare, svimmel, kvalm. Så jeg gir deg all min sympati, selv om det ikke hjelper. Husker at en varmeflaske på magen hjalp. En gang hadde jeg ikke det og la meg på varmekablene på badet. Fikk sove om ikke annet:) Hva er forresten hs?
Anonym bruker Skrevet 21. april 2010 #9 Skrevet 21. april 2010 HEr skal det bestiller time til fjerning av alt som fjernes kan "inni der":..Jeg har ikke så store smerter osm deg. Men det er vondt, jeg blør mye, det er uregelmessig og selv med P-piller som gjør meg stabil så blør jeg ENORMT i 3 dager og fortsetter i 4 dager til ETTER det.... Har hormonspiral og har til før jul småblødd i hytt og pine, men alt av PMS,- borte vekk...Men etter jul..Begynt og blø sjeldnere men MYE mer, det er IKKE regelmessig, og det gjør SINNSYKT vondt noen dager....Så nå gidder jeg ikke mer... Er med litt skrekkblandet fryd jeg bestiller legetime, for er ikke sikkert jeg får det innvilget..Er jo litt dramatisk inngrep.Trodde bare de med kreft fikk det, men har lest litt om det, spurt her inne og det er visst et reellt valg man kan ta om man plages veldig...Skal uansett ikke ha flere barn så håper, håper...OGså må det ikke være dyrere enn sterilisering...Da har jeg ikke råd, men om det blir gjort av medisinske årsaker kanskje jeg får det dekt????Håper, håper....
Anonym bruker Skrevet 21. april 2010 #10 Skrevet 21. april 2010 Takk for sympati;) Ja, varmeflaske bruker jeg. Hjelper ikke stort, men det blir ikke verre heller. Usj..tenk på de som er så heldige at de ikke merker at de får mensen engang..jeg vil også fjerne hele greia, bare bli ferdig med siste runde barn først:-) Hormonspiral var det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå