Gå til innhold

Hvilken madrass skal man velge?


<3 sommerspira mi <3 fødeklar

Anbefalte innlegg

Heihei!

 

Jeg har nå fått sprinkelseng i hus og er nå på jakt etter rette madrassen til lille nurket. Har lest litt på nett, og kommet fram til at jeg vil satse på en fibermadrass. Da de fleste av dem kan vaskes, og har flere positive ting med seg som allergivennlig og at midd, mugg og bakterier ikke samler seg så lett. Helst ikek så altfor dyr.. men midt på treet i prisklasse. For kunne tenkt meg en tynn vaskbar overmadrass i tillegg, litt lettere å vaske den om det skulle melde seg noen uhell, og det gjør det nok.

 

Har noen erfaringer, og noen eksakte madrasser å anbefale?

Tenker å bestille på nett, er ikke så mange møbelbutikker her jeg bor og ihvertfall ikke barneforetninger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror du blir fornøyd uansett madrass. Vi har hatt en fibermadrass. Har ikke vasket den ofte, men greit å gjøre det når det trengs. Vi har også brukt skinnfell i sengen og "tøybleier" under hodet til barnet. Jeg syns noen madrasser så veldig tynne ut før jeg kjøpte, men de små trenger ikke så mykt/tykt underlag som oss... Det går også ann å kjøpe vanntett underlag til å ha i senga (laken i passform, eller som metervare), hvis du har en periode med mye lekasje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...