Gå til innhold

flere som er venter tvillinger i september?


cmilla80

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jepp, tvillinger her å.

Toeggede men to terminer, tvilling 1 -25 august, tvilling 2 -13 september.

Skal føde mine på st olavs trondheim.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann

 

Så gøy at det er flere sept tvillinger her da;) Jeg har termin 26, men regner med at det blir tidligere.

Er i uke 18 i dag, så når vi var på UL for 3 uker siden så vi at den ene er gutt, men den andre gjemte seg litt..Så vi venter fortsatt i spenning;)

Vi vet fortsatt ikke om det er en el to egget..

 

Er dine små prinser en egget?

Du kommer fra da? SUS sa meg ingen ting.. Og hvilken uke er du i?

 

Ha ef fin helg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oiii

 

Er det virkelig mulig å ha 2 terminer??? Det har jeg aldrig hørt om.. Er dem befruktet på forskjellige dager? el er tvilling 1 reskere i svingen?? HEHE

Helt sikkert dumme forslag, men dette var nytt for meg!!

 

Gleder meg til å høre fra deg, og få høre hvordan dette fungerer;)

 

Ha en super fin helg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, enten har jeg hatt eggeløsninger fra hver eggstokk som har noen dager forskjell på befruktningsdato, eller så har jeg rett og slett hatt eggløsning en god stund etter tvilling 1 er blitt befruktet. Så vi er med i forskning for dem har et lite håp om at jeg er gravid med søsken, for det har visst bare skjedd en gang i norge før. Er nokså sjeldent :)

 

Allerede vært på over 6 ultralyder, og skal igjen nå i starten av mai, gruer meg nesten for det å ligge helt i ro på en ultralyd-benk i over 2 timer gjør at ryggen verker nokså mye!

 

Blir spennende å høre hva kjønnet på den andre tvillingen din er, moro!

 

Masse lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spennende med hele tre tvillingpar bare her =)

Jeg vet ikke om guttene mine er en el toegget, men de har hver sitt av alt så blir regna som toegga-svangerskap vaffal.. Siden det var samme kjønn kunne ikke jordmora si noe om en- el toegga.. Så vi får vente i spenning ;p

 

Kommer fra Stavanger, du da? Ligger litt foran deg, er uke 22 på tirsdag..

 

Blir spennende å se hva den andre blir =)

 

til trebarnsmor: har lest flere innlegg av deg og syns det var en spesiell situasjon du er jo.. men spennende også ;p om begge dine var jenter el?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm, så at du ikke hadde skrevet noen kjønn.. Aner ikke hvor jeg fikk det fra at den ene var jente..?.. Beklager..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært på 3 ultralyder, å vi fikk vite ei jente og en gutt, men sist gang vi var på ultralyd, 16. april, sa dem det ikke var det! Men at det var to av samme kjønn. så nå har jeg og min samboer bestemt oss for å ikke fortelle kjønn til noen, for egentlig er vi usikre selv, så blir moro å se!

 

Vi sklle jo få ei jente sist, men da de løftet "jenta" vår over forhenget under KS, så vi det faktisk var en liten gutt! Så feil kan dem ta. Vi er med i forskning, så vi skal på 3D/4D-ul 26. mai, så kanskje vi får et "bildebevis" da ;)

 

fremdeles er tvilling 2 en god del mindre en tvilling 1, så de estimerte at tvilling 1 kom til å være 2000g-2200g og tvilling 1 2500-2700g, om jeg går til uke 37-38 :) blir spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åy, hjelpes så mye du opplever da ;p fra jente til gutt forrige gang og nå alt dette.. men blir jo spennende da, uansett hva det blir =) og så er det jo gøy å bli fulgt opp så mye også (kanskje litt gøy nå, vet ikke om det er like gøy hele veien ;p).. masse lykke til da på neste UL =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...