Gå til innhold

Nordstrand/Lambertseter møte?


husmus &2

Anbefalte innlegg

Permisjonen min starter i morgen og andre er kanskje allerede i den, eller går snart ut i den. Da er det kanskje litt lettere å få til et møte før fødselen.

Noen som er interesserte?

Jeg merker at det hadde vært ok å kjent noen andre i område med barn rundt samme alder for litt trilleturer osv senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg bor selv på Nordstrand og har termin 27. mai. Går egentlig ut i permisjon i slutten av neste uke, men ble nå 100% sykmeldt frem til permisjon starter. Synes det høres hyggelig ut med et møte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

termin 16 mai her. greit og vite om noen i nærheten med jevnaldrene ja, bor på lambertseter og kunne gjerne blitt med på et møte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egons på mandag høres bra ut for meg! Skal ta imot et møbel i løpet av mandagen, men regner med det ikke kræsjer :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Egon høres bra ut. Når på dagen tenkte dere? Jeg har nemlig time på Ullevoll Kl 11. Hvilken aldersgruppe er dere? Jeg er selv født i 88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hva med litt tidlig passer det? Jeg har svangerskapskontroll kl 13.00, så enten før eller etter det. Jeg er 73 modell så da er vi jammen langt fra hverandre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Jeg vil gjerne være med, men har allerede lagt planer for i morgen.Blir gjerne med en annen gang! Har termin 26 mai, men er nå 100 % sykmeldt, så har mulighet til å treffes på dagtid. Jeg er 74-modell og venter nr 3.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei dere, endelig på nett igjen! Litt kjipt å si i fra så sent, jeg håper virkelig dere sjekker før dere går, men det spørs vel det nå. Jeg må nemlig avlyse. Jeg har fått en time på Riksen nå halv tolv, som jeg bare må benytte. torsdag og fredag passer utmerket for meg. I hvert fall per i dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til på Riksen!

 

Jeg holder en knapp på torsdag fordi jeg selv skal på Riksen fredag morgen (kl 9) og brukte de lang tid på alle tester (og skal gjennom de samme nå til fredag). Men torsdag kan jeg hele dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kl 11 torsdag for meg er supert! Med forbehold om at jeg kommer litt sent men tviler. Ny time på Riksen da nemlig 08.30, men det burde jo gå fint.

Prikken, tør jeg spørre hvorfor du skal på kontroll på Riksen? Her er det planlagt ks på mandag som gjør at jeg flyr frem og tilbake der nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kl 11 på torsdag går fint!

 

Jeg går til kontroll på Riksen nå fordi magen plutselig har stagnert i vekst - er nå under det grønne (før fulgte jeg streken helt). I tillegg ligger hun i seteleie (hun snur seg stadig, tror jeg...), så jeg følges opp for det også. Hvis de mistenker for at hun får for lite næring vil de heller ha henne ut fremfor å gå til termin.. skal bli spennende å se på fredag, alt virket normalt forrige uke og jeg håper jo at det fortsetter slik :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen

 

Jeg er gravid i uke 37, Går ut i permisjon på torsdag og da lurte jeg på om jeg også kunne være med på treffet. Jeg bor nemelig på Bratlikollen, vi har netopp flyttet ditt så jeg er ikke kjent på Nordstrand. Går hos jordmor på lambertseter helsestasjon. Har ikke noe planer til neste uke så det hadde vært fint om vi kunne møtes.

 

MVH

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Destod flere destod bedre.

 

Prikken, en får håpe alt står bra til på fredag da, og at hun har vett til å snu seg :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde setefødsel forrige gang, selv om jordmor hadde sagt at hodet hadde festet seg. Ble mildt sagt sjokkert når jeg kom på sykehuset, men fødselen gikk heldigvis bra allikevel!!

Har vært hjemme med sykt barn i dag, men hun er feberfri nå, så regner med at d går greit med i morgen. Blir koselig å treffes!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo syn, Jeg får ikke være med idag, er ennå på jobb. Si fra når dere skal treffes neste gang..Det hadde vært koselig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...