Gå til innhold

Nordstrand/Lambertseter møte?

Anbefalte innlegg

Permisjonen min starter i morgen og andre er kanskje allerede i den, eller går snart ut i den. Da er det kanskje litt lettere å få til et møte før fødselen.

Noen som er interesserte?

Jeg merker at det hadde vært ok å kjent noen andre i område med barn rundt samme alder for litt trilleturer osv senere.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141752137-nordstrandlambertseter-m%C3%B8te/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Hei dere, endelig på nett igjen! Litt kjipt å si i fra så sent, jeg håper virkelig dere sjekker før dere går, men det spørs vel det nå. Jeg må nemlig avlyse. Jeg har fått en time på Riksen nå halv tolv, som jeg bare må benytte. torsdag og fredag passer utmerket for meg. I hvert fall per i dag...

Kl 11 torsdag for meg er supert! Med forbehold om at jeg kommer litt sent men tviler. Ny time på Riksen da nemlig 08.30, men det burde jo gå fint.

Prikken, tør jeg spørre hvorfor du skal på kontroll på Riksen? Her er det planlagt ks på mandag som gjør at jeg flyr frem og tilbake der nå.

Kl 11 på torsdag går fint!

Jeg går til kontroll på Riksen nå fordi magen plutselig har stagnert i vekst - er nå under det grønne (før fulgte jeg streken helt). I tillegg ligger hun i seteleie (hun snur seg stadig, tror jeg...), så jeg følges opp for det også. Hvis de mistenker for at hun får for lite næring vil de heller ha henne ut fremfor å gå til termin.. skal bli spennende å se på fredag, alt virket normalt forrige uke og jeg håper jo at det fortsetter slik :)

Hei alle sammen

Jeg er gravid i uke 37, Går ut i permisjon på torsdag og da lurte jeg på om jeg også kunne være med på treffet. Jeg bor nemelig på Bratlikollen, vi har netopp flyttet ditt så jeg er ikke kjent på Nordstrand. Går hos jordmor på lambertseter helsestasjon. Har ikke noe planer til neste uke så det hadde vært fint om vi kunne møtes.

MVH

Jeg hadde setefødsel forrige gang, selv om jordmor hadde sagt at hodet hadde festet seg. Ble mildt sagt sjokkert når jeg kom på sykehuset, men fødselen gikk heldigvis bra allikevel!!

Har vært hjemme med sykt barn i dag, men hun er feberfri nå, så regner med at d går greit med i morgen. Blir koselig å treffes!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...