Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 20. april 2010 #1 Skrevet 20. april 2010 Det ble en Emmaljunga Mondial Duo Combi farge Black Croc og jeg gleeeeeeder meg til vi får den! Kommer om 6-8 uker:)
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 20. april 2010 #2 Skrevet 20. april 2010 så utrolig kjekt vi bestilte vogn i helgen endelig. Det ble en bebe confort high trek, svart bag med turkis på, likt bilsete og sportsvogn i lyseblå og mørkeblå. gleder meg kjempe masse til å hente den i juli
Hjertelyd & Knøtteline Skrevet 20. april 2010 #3 Skrevet 20. april 2010 Hihi, vi kjøpte også i går. Bugaboo Cameleon med paul frank colour blocks-trekk og en gul clancy vognpose. Blir SÅ stas å hente den når den kommer! Gleder meg masse Første innkjøp for meg (i tillegg til en bamse for en uke siden da). Skikkelig milepæl!
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 21. april 2010 #4 Skrevet 21. april 2010 GRATULERER SÅ GØY!!! Måtte du bet.med en gang? det måtte ikke j jeg! Ja da skal vi matche godt med min creme og din sorte på tur! Bet du og 8750? Så du hadde et innlegg om kløing. Jeg holder selv på å klø meg i hjel, særlig under og på brystene og ryggen. Under armene og. Husker jeg hadde veldig kløe når jeg gikk med den andre sønnen min (ikke med dattra) Hjelper litt med A-creme og at jeg bruker sports bh nå. var i allefall ikke noe farlig når jeg gikk m sønnen min før, men ubehagelig og irriterende det er d! Idag venter jeg hagemøblene mellom kl.12 og 14. Ble noen flotte kurvmøbler (de fra fagmøbler) + at jeg kjøpte sånn en splstol i sort tekstil m deilig pute til og stor god sort putekasse fra keter i sort plast (rottinglignende) på obs, den var kjempefin. Kjøpte og et par rotting blomsterurner på europris, en stor og en litt mindre (halve prisen på europris fremfor en hagebutikk) Så nå gleder jeg meg til å pynte opp. Bekkenet mitt er heelt jæv..... for tiden, vondt å stå, gå, ligge. Ja ikke noe halvløping på meg disse dager hehehe. varte kun 2 dgr d. Ha en flott dag. Stooor klem.
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 21. april 2010 Forfatter #5 Skrevet 21. april 2010 Hi hi, tusen takk:) Neida, jeg måtte ikke betale med en gang, men nå hadde jeg tilfeldigvis pengene på konto så da gjorde jeg det slik. Tenkte det var greit hvis noe skulle skje med bestillingen også så står jeg mye sterkere når jeg faktisk har betalt. Betalte 8890,- Den kløen holder på å irritere vettet av meg. SKal legge ut en tråd her og høre om det er flere i 2. tri som plages med det. Og så kom det så innmari plutselig:( Bekkenet her også er helt jævlig altså. Det verker mest i symfysen nå og da er det rett og slett vondt for hver eneste bevegelse jeg gjør:( SKal til fysio i dag og øker til 2 ganger i uken nå og så blir det jo yoga i tillegg så da håper jeg på bedre tider fremover..... Så gøy med hagemøbler! Hvor mye måtte dere betale for de på fagmøbler? Er det en gruppe med stoler, eller er det sofa eller hva er det? Vi må også ut å handle skjønner du:) Håper dagen din blir fin til tross for vondt bekken vennen:) Stooooor klem
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 21. april 2010 #6 Skrevet 21. april 2010 Bladet fra fagmøbler kom i går. Det er en treseter, bord og to stoler inkl puter (i ryggen også) Var meget pent. Fineste jeg har sett til nå og har vært rundt på alle møbelbutikker. Gav 9990. Dyyrt men er meget god kvalitet på det. Ja bekkenet er helt grusomt+ at jeg har vondt under beina hele tiden nå (på helen lissom) klarer ikke stå lenge om gangen. Må være tyngda. Støttestrømpene mine har forsvunnet så må kjøpe nye. Ja så du hadde laget en tråd her. Jeg begynner somregel å klø om ettermiddagen. Mannen min ble helt fra seg for jeg satt en liten stund toppløs her i stua for å kløøøøøø. Han var livredd noen skulle seg meg, men tenkte ikke i de baner jeg da hehehehe. Så bra at du får behandling, ikke mye tilbud en får i grimstad kommune lenger, men får bare ta d med ro frem til fødselen. Deilig å ha betalt vogna da. Tok sånn utsettelse på hagemøblene i 9 mnd (rentefritt) Betaler dem ut m skattepengene som jeg setter bort når tiden er ute. Greit å få handlet alt ferdig nå istedet for å vente til juli. Koselig å ha ute møblene lengst mulig. Ha riktig god bedring du også, og en suuuper dag. Stooor klem
Mammahjertet <3 Skrevet 21. april 2010 #7 Skrevet 21. april 2010 Måtte bare le når du måtte sitte toppløs i stua for å klø deg. Merker du kløe på "jentene" eller? Det var nok et fornøyelig syn for naboene tenker jeg hehe. Visste ikke at det var vanlig å klø der under graviditeten. Jeg har bare klødd på magen og sidene.
iok med sønn <3 Skrevet 21. april 2010 #8 Skrevet 21. april 2010 Jeg har også bestilt vogn i dag Såååååååååå gøy!! :) Gleder meg.
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 21. april 2010 #9 Skrevet 21. april 2010 Hehehe, til min første graviditet: joa, har klødd der siden starten på sv.skapet. Gjorde det med forige gutt og, men ikke m jenta. Artig hihi.
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 21. april 2010 Forfatter #11 Skrevet 21. april 2010 tusen takk:) gleeeeeeeder meg til å få den i hus! Tror det vil gå litt mer opp for meg hva som er i ferd med å skje da:)
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 21. april 2010 Forfatter #12 Skrevet 21. april 2010 Katta; har ikke fått den katalogen/brosjyren vi... Men d\fikk en fra Skeidar i dag med driiiiiitfine utemøbler og jeg har veldig lyst på noen som koster 12000,- Det går jo ikke.... har ikke råd til det vi;( hmpf..... må vel finne noe annet tror jeg:)
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 21. april 2010 #13 Skrevet 21. april 2010 Jeg ble knallfornøyd med mine. Vi fikk jo masse penger som vi skulle bruke på møbler til bryllupet. Ellers hadde vi ikke hatt råd vi heller. Men guuud så fint det ble. Har drømt om de møblene i maaange år men alltid vært på ferie i stedet og brukt penger der. Visste at det ble nå eller aldri hehe. Stooor klem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå