Emilia m ♥j08, g10+maispire12♥ Skrevet 20. april 2010 #1 Skrevet 20. april 2010 Fredag 16.04.. skrev et innlegg i 18-tiden at jeg hadde fått rier, trodde jeg. Ville ikke si noe til mannen enda.. i tilfelle det bare var lure-rier som ikke ble til noe. Rakk bare noen få...for kl. Kl. 20.15 gikk vannet med et knepp og da kom riene plutselig med 3 min mellomrom.. og vondt! Men de varte bare i 30 sek. så var til å holde ut.. Ringte føden og de ba meg komme med en gang. Vi var på sykehuset kl. 21 og da jordmoren undersøkte meg hadde jeg 8 cm åpning! Klokken 22.14 var gutten min ute etter 4 pressrier. 4180 g og 52 cm, gyllen i huden og masse mørkt hår. Ligner på søsteren sin. Helt perfekt. Og helt utrolig at det kunne gå så fort! Rakk ikke smertestillende eller noe. Bare lystgass. Men en mye bedre fødselsopplevelse enn med nr. 1. Kom hjem i går. Føler meg i fin form, amming går fint og vi koser oss! Lykke til alle dere som fortsatt er gravide! Jeg sitter her med verdens fineste baby på fanget..
lilleklompen *ganske klar* ;) Skrevet 20. april 2010 #3 Skrevet 20. april 2010 Så deilig =)) gratulerer så mye!!
Gjøkeredet③ Skrevet 20. april 2010 #4 Skrevet 20. april 2010 Gratulerer så utrolig masse.. Min gutt kom også den 16., klokka 12 på formiddagen:o) Kos deg glugg! )
megoglille Skrevet 21. april 2010 #5 Skrevet 21. april 2010 Gratulerer så mye! :-) Bestiller meg en slik fødsel jeg også.. ;-) Kos dere!
Emilia m ♥j08, g10+maispire12♥ Skrevet 21. april 2010 Forfatter #6 Skrevet 21. april 2010 Takk alle sammen! Ja, det var en helt utrolig lett fødsel sammenlignet med nr. 1! Skjønner ikke at det er mulig.. Selvfølgelig sinnsykt vondt i det han kom ut, men det hele var over så fort... Og lykken da jeg fikk han opp på brystet overskygger jo alt! UTROLIG at han er her. Vi koser oss veldig hjemme. Lykke til dere som har fødsel foran dere! må si jeg er veldig fornøyd med å være ferdig :-)
Emilia m ♥j08, g10+maispire12♥ Skrevet 21. april 2010 Forfatter #7 Skrevet 21. april 2010 Gratulerer til deg også da :-))
1baby,og 1 spire Skrevet 21. april 2010 #8 Skrevet 21. april 2010 Gratulerer så masse med prinsen, kose dere masse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå