opsi fødeklar Skrevet 20. april 2010 #1 Skrevet 20. april 2010 Da skjer det. Jeg skal møte på søf klokka 0700 for å starte prosessen. Jeg hadde en grusom fødsel sist og håper på en bedre opplevelse nå. Jeg gleder meg, gruer meg og alt.. Full av følelser akkurat nå. Det har faktisk ikke gått opp for meg før den siste timen at det skjer i morra.. Forferdelig nervepirrende. Men da er jeg straks i mål jenter, og det med min 5 prins, så jeg kan garantere at dette er den siste dagen jeg er gravid, ever! Når junior kommer nå, er familien komplett og far kan kutte strenga;)
LoyseƸ̵̡Ӝ̵̨̄ƷPrøver på ny. Skrevet 20. april 2010 #2 Skrevet 20. april 2010 Oao. Det må være litt vemodig og? Så deilig for deg at du er i mål i morgen en gang. Ønsker deg masse lykke til! Håper allt går fint, og at du får en minneverdig fødsel =)
opsi fødeklar Skrevet 20. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 20. april 2010 Tusen takk, og ja det er litt vemodig, så jeg skal prøve å nyte den siste natten med halsbrann.. hehe. Det er noe eget ved denne ventetiden, helt klart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå