Anonym bruker Skrevet 20. april 2010 #1 Skrevet 20. april 2010 ser i en annen tråd her at en mor har vasket klærne til babyen sin med vanlig vaskepulver. Finnes det vaskepulver spesielt for babyer? jada jeg er ung mor, for første gang
nordlyset med 1suprise + spire Skrevet 20. april 2010 #2 Skrevet 20. april 2010 Jeg vasker alle klærne med vaskenøtter. Se eks: bleieboden.no Er ikke spesielt for baby, men den inneholder ikke parfyme, eller kunstige tilsettinger. Det er en nøtt som lager sapoin (såpe)
Anonym bruker Skrevet 20. april 2010 #3 Skrevet 20. april 2010 Det finnes vaskemiddel uten parfyme, og dette kan være mer gunstig for små babyer, da de kan ha lett for å reagere på parfymerte midler. Blenda sensitive og Neutral er noen slike typer uten parfyme. Ikke at det gjelder bare babyer. Jeg reagerer selv jeg. Er lite allergisk ellers, men parfymert vaskemiddel reagerer jeg på. Derfor brukes parfymefritt vaskemiddel med selvfølge her i huset.
Anonym bruker Skrevet 20. april 2010 #4 Skrevet 20. april 2010 Vanlig vaskepulver er nok ment som alle typer med parfyme. Neutral-serien f.eks er uten parfyme og anbefalt av norges astma og allergiforbund, er vel anbefalt å bruke parfymefritt til babyer. Her i huset bruker vi det til alt, på grunn av mannens allergi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå