Gå til innhold

Beskriv din svigermor med 1 ord!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

selvsentrert

Skrevet

Det tror jeg vi skal spare både meg og henne for, gitt.

Skrevet

Drivjern, snål, løyen, gammeldags, snill, vimsete og har alle de rette svarene og oppskriftene på ting:) Oi, det ble litt mer en 1 ord men pytt pytt

Skrevet

Ekstremt fordomsfull! Men stiller opp for, og forguder barnebarna... Vanskelig det der..

Skrevet

superdupersnillkjærligkulogskravlete

Skrevet

Bekymret

Hun er veldig snill og omsorgsfull, men er konstant bekymret og redd for alt og alle. Skal vi kjøre lenger tur enn et kvarter er hun redd vi skal bli trette og krasje, hun er redd for at hun forstyrrer oss om hun ringer, hun tør ikke reise utenlands for det er farlig. Hun vil så gjerne tro at alt ordner seg og at sønnene hennes har kontroll på livene sine, men er så forferdelig redd for at noe skal skje.

Om man besøker henne på hjemmebane derimot, og hun får varte opp, ordne til og kanskje stikke en hundrings i lomma til mannen og en tier til guttene ... da er hun kjempesøk og veldig snill.

Det kommer utelukkende av omsorg denne bekymringen hennes, så vi er jo glad for at hun tenker på oss og bryr seg, men det kan bli litt slitsomt av og til.

Skrevet

ett ord holder nok ikke er jeg redd... for klarer ikke finne et ord som stemmer mer enn et annet.. Selvsentrert kommer nok høyt, men det gjør forskjellsbehandlende også. Jeg vet ikke helt om samvittighetsspillende er et ord, men hun prøver i hvertfall å være det også (men det fungerer ikke så bra lengre gitt)

Ellers så stemmer nok fraværende og uinteressert også med henne. For ikke å snakke om bedrevitende og golddigger (i mangel av et godt norsk ord).

Men jo... Selvsentrert kommer nok høyest tror jeg... :S

Skrevet

Fantastisk

Skrevet

Bestemor :)

Skrevet

Arbeidsjern.

Står på som en helt, uansett om det dreier seg om barnepass eller hagearbeid eller selskapeligheter. Hun vet ikke hva hvile er :)

Gjest Nabaat
Skrevet

DumLatFeitForferdeligSelvsentrertHjernedødFrekkGalSlemForskjellsbehandlendeUvitendeGorgUtenksomNullSelvinnsiktAlkoholikerOverkjørende and so the list goes on... Grusom dame.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...