Lala12 Skrevet 20. april 2010 #1 Skrevet 20. april 2010 Nå er jeg så lei av å føle meg blek og guffen! Noen som har en god selvbruningskrem å anbefale, som kan brukes i ansiktet?
Gjest Skrevet 20. april 2010 #2 Skrevet 20. april 2010 Har ikke så veldig bra erfaring med kremer, men vet om én spray som funker utrolig bra. Får ikke skiller av den eller noe. Bare sprayer den på og etter et par minutter tørker det. Etter en gang blir man litt gyllen, men sprayer to deg to kvelder på rad får man en veldig fin og dyp brunfarge. Sprayen heter Garnier Ambre Solaire No trace Bronzer, self-tanning spray. Du får kjøpt den på blant annet Vita. Et lite tips er å holde flasken et godt stykke unne der du sprayer, da fordeler sprayen seg bedre og resultatet blir best. Vita selger også noen servietter, selvbruningsservietter fra Cosmodynes, som funker veldig bra. Fargen blir hvertfall veldig fin. Litt lettere å få skiller når man bruker disse så man må være litt nøye.
Trudelutt_ Skrevet 21. april 2010 #3 Skrevet 21. april 2010 Tan Can ( spray ) Utrolig god , fås kjøpt på nettet eller de fleste hudpleiesalonger å hos frisører her jeg bor .
Hurra <3 Skrevet 21. april 2010 #5 Skrevet 21. april 2010 Yves Rocher sin til ansiktet! Gir naturlig farge og er drøy i bruk. Kan kjøpes på nettsidene deres!
Bolle i ovnen [HØYGRAVID] Skrevet 21. april 2010 #6 Skrevet 21. april 2010 Signerer aimh! Både den sprayen og serviettene er veldig bra. Bruker sprayen selv. Bare bruk veldig lite av gangen, så ansiktet ikke blir sånn at det kjennes vått. Spray heller flere ganger med halvtimes mellomrom f.eks.
Supermamma;-) Skrevet 21. april 2010 #7 Skrevet 21. april 2010 Jeg kan anbefale Lavera selvbruningskrem som du finner i helsekostforretninger. Fargen kommer gradvis etter etpar smøringer og ser veldig naturlig ut. Den er basert på naturlig carotein og inneholder ikke masse lumskheter og parabener som kan virke bla hormonforstyrrende.. ;-)
mamman til Fillip Skrevet 21. april 2010 #8 Skrevet 21. april 2010 Signerer Hurra<3 her, den kremen er go:) ser naturlig brun ut, men trenger flere påsmøringer før man ser ordentlig brun ut, men går gradvis:) ordforådet å stavinga er ikke helt med i dag merker jeg men...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå