Gå til innhold

Noen som kommer fra Son her kensje?


cmilla80

Anbefalte innlegg

Heisann..

 

Noen fra son el området rundt?

Jeg er ei jente på 29, som flytter til Son i begynnelsen av mai.. Skal ha tvillinger i september:) kjenner ingen der ute, så hadde hvert hyggelig å bli kjent med noen, som også blir å trille rundt til høsten;)

 

Camilla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :)

 

Jeg flytter til Sjøhagen i august og det er ikke langt fra Son. Venter baby 24. sept. Tvillinger...det blir spennende. Jeg har to barn på 5 og 2 fra før.

 

Klem Hilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Hilde.

 

Så gøy å høre at det er fler som blir å trille rundt til høsten. Hvor i forhold til Son ligger det stedet du flytter?

 

Jeg har termin 26, men regner med dem kommer før siden det er 2. Så vi gleder oss veldig.

Hvor har du føde plass? Og har du funnet deg jordmor i Son området som du kan anbefale?

 

Camilla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen :)

 

Sjøhagen ligger mellom Moss og Son. Ca 10 min. fra Son. Terminen min er flyttet til 27.sept etter ultralyd så da er vi ikke langt fra hverandre.

 

Jeg har fødeplass på Fredrikstad sykehus, synes det virker som om de har bra fødeavdelinger der. Du da?

 

Jeg går til en jordmor som heter Hilde på Kambo helsestasjon. Hun er veldig hyggelig.

 

Når og hvor i Son skal du flytte da?

 

Klem Hilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Heisann Hilde..

 

Da var vi flyttet og kommet oss til rette her i Son.. Og endelig fått oss nett igjen.. Ting tar tid her på "landet".. Hehe

Vi bor nå rett v Cato senteret.

 

Skal ringe Kambo helsestasjon i morgen. Kanskje vi ses der:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...