Gå til innhold

hentesett ??


trine beathe

Anbefalte innlegg

lurer bare på hva dere skal ta med av tøy til baby når dere skal dra hjem fra sykehuset?? det er jo ganske varmt i juli,men må vel ha bra med klær uansett!! ?? så usikker på hva jeg skal ta med !! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mine små har brukt samme hentesettet uansett tid på året de er født.

 

Hvit sparkebukse/hel dress. Og strikkejakke og strikke lue.

Blir litt varm kanskje, får kle av i bilen ;)

 

Vanskelig ang varmen, ingen Julibarn fra før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trur æ blir å droppe ulla dennan gangen. har desemberbarn fra før, og då brukte æ naturligvis ull. dennan gangen blir d jo sommar barn og æ trur æ tar med et bumullsett m/ sparkebukse/kjole og strømpebukse med en tynn jakke og en tynn lue.Evt et babypledd. de små nyfødte blir fort kald.. selv om d e sommar. må vel også nevne at vi bor i Tromsø, og d kain være kailde daga selv i Juli om vi e uheldig med sommarn... men satse på knaillvær og deilig permisjons-sommar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Eg ahr eit strikke hentesett som eg brukte til dei to første og som og er sommerunger, Førstemann i mai, andremann i august og no i begynnelsen av juli, Men me kledde fort av dei når me kom heim, dei små blir jo fort kalde når dei skal ut for første gong, og ull puster jo, så det er jo bra=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

Mamma (altså mormor for den lille) strikker hentesett :). Med godt garn, en sånn type som gjør at det er avkjølende når det er varmt og varmer når det er kaldt :). Jakke, bukse og lue :).

Har jo fått så mye fine klær, så jeg kommer jo til å skifte på beibi hele tida :P slik at han rekker å prøve alt før det blir for smått hehe :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tar med en kortermet og en langermet body (avhengig av hvor varmt det vil bli), en tynn bomullsbukse og sokker, mellomtynn jakke (i sånn pusete stoff) og en tynn bomullslue. Tar også med helseteppe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...