Gå til innhold

Til dere som har født...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må bare prøve å bli litt klok...(i mangel på andre ting å gjøre mens jeg venter)

Hvordan var det på slutten?

Har nå i et par dager hatt kynnere som nå sitter like mye i ryggen.

Nesten litt småkvalm til tider, men de kommer forsåvidt ganske uregelmessig(men jevnt gjennom dagen)

Nå i dag buldrer det i magen! Vært på do en gang...tror det er tomt for det kommer ikke mere...men det er akkurat som om tarmene jobber no voldsomt!Sånn skikkelig diare mage! Noe er det iallefall som skjer her!

Det kommer i tak...sånn i snitt vært 20-25 minutt...

Jeg er 3 gangs..men jeg husker faktisk ingenting jeg!

Var det slik for dere?

Ringte svigerinna mi i går(hun er nå straks ferdig utdannet jordmor)

Hun sa det var vanskelig å si(men da hadde jeg ikke slik en mage)

Redd for å mase for mye på henne også vettu...da det eneste svaret jeg egentlig vil ha er ....: Du er nok straks igang med fødsel!Hun mente det kunne være noe som var på gang da....kanskje!

Forøvrig også fullstendig mistet matlysten de 2 siste dagene, og gruer meg til natta...for da sover jeg ikke!

Var det slik for dere? Noen som kjenner seg igjen?

Håååper på svar...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke for å skuffe deg , men diare er noe som går for tiden. Har selv hatt det 3 dager, og noen av barna her.

Men hvet også at det kan sette i gang fødsel . Jeg pleier ikke og kjenne at noe er i gjære før det er skikkelig i gang jeg. Da har jeg nesten bare tid til en dusj og reise.

Lykke til med fødselen ihvertfall :)

Skrevet

mine fødsler har begynt med at jeg er dårlig imagen,og får tømt meg....hehe

lykke til!!

Skrevet

Har hørt om flere som har hatt diare rett i forkant av fødselen, ja... Lykke til uansett:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...