Anonym bruker Skrevet 20. april 2010 #1 Skrevet 20. april 2010 Hvorfor har dere valgt som dere har gjort? Jg ønsker 100%, med mindre lønn. Men i samboers øyne er det latskap fra min side å gå hjemme, i tillegg til at jeg kun får 80% lønn!!! Kan jeg be han om å være hjemme så kan jeg jobbe? Selv om han har over 500 k i året og jeg har 300?
Anonym bruker Skrevet 20. april 2010 #2 Skrevet 20. april 2010 Jeg valgte 80 %, men kun for at jeg likevel skulle ha ulønnet permisjon etterpå. - Det lønner seg visst... Latskap å gå hjemme??? Det er da for barnet sin skyld at man er hjemme og ikke for egen del. Det kunne ALDRI falle meg inn å sende en baby på 10 mnd. i barnehagen, de bør i hvert fall være over året!
Anonym bruker Skrevet 20. april 2010 #3 Skrevet 20. april 2010 Skjønner at mannen din ikke er helt på nett...
Anonym bruker Skrevet 20. april 2010 #4 Skrevet 20. april 2010 Jeg valgte 80% bet. for å få lengst mulig tid hjemme med datteren min. Det har ingenting å gjøre med at jeg er lat. Det er en bitteliten, veldig kort periode i livet, som jeg vill få mest mulig ut av. Ingen penger kan måle seg med det. Jeg angrer ikke et sekund på mitt valg.
Anonym bruker Skrevet 20. april 2010 #6 Skrevet 20. april 2010 Jeg velger 80% lønn. Tiden går fort nok med de små, vil ha mest mulig tid hjemme, og det er min kjære helt enig i. Høres ut som din har litt vanskelig for å forestille seg et liv med barn, latskap? Haha.
Anonym bruker Skrevet 20. april 2010 #7 Skrevet 20. april 2010 Har valgt 100%, men tek eit par mnd ulønna etterpå. Dette rekna me ut at ville svare seg økonomisk. Har ikkje sett meg heilt inni reglane enno, men trur og at det lønnar seg no når det viser seg at me får to tette, sidan permisjonen vert rekna som grunnlag for opptening av forledrepengar for neste baby.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå