Gå til innhold

Hørte om et triks som starter fødsel!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ei på jobben fortalte meg idag at hun satte seg selv igang når hun nådde termin.. Hun satte igang med å stimulere brystvortene (som om et barn ammet), livmoren begynte da å trekke seg sammen og vannet gikk samme kveld! Hun understreket at man ikke må gjøre det før man har nådd termin og kroppen er klar.. Men det funka for henne i allefall ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg takker for alle tips. Har termin i dag så da er det bare og begynne og stimulere brystvortene ;)

Skrevet

Under selve fødselen hadde min mann i oppgave å stimulere mine for å fremkalle rier(fornøyd han, følte han gjorde en fødejobb han å hver gang det kom en ri) :) Så det er nok noe i det.. Men man må kanskje være ganske moden? Lov å prøve!

Skrevet

har og hørt at det skal hjelpe om mannen masserer lilletåa til den gravide:) men må gjøres ganske lenge.. over 1 time.. kjenner 2 stk som satte i gang sin egen fødsel med dette... begge på termin:)

Skrevet

Hehe komisk.. Håper vi slipper å bli utålmodige nok til å begynne med slike metoder ;)

Skrevet

Hahahaha skal få samboeren min til å massere lilletåa mi når det nærmer seg termin! :P Hørte du ikkje noe om hvorfor det skal sette i gang da?

Skrevet

2 av mine venninner stimulerte brystvortene 1 time i slengen og fødselen startet innen 12 timer:)

Skrevet

Jordmor jeg går til anbefaler kun ti minutter brystvortestimulering om gangen, ellers fører det bare til stress rier. Jeg får i hvert fall veer nå med en gang jeg stimulerer, så noe må det være i det. Og chilli folkens! Det funker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...