LittLykkelig Skrevet 20. april 2010 #1 Skrevet 20. april 2010 Ei på jobben fortalte meg idag at hun satte seg selv igang når hun nådde termin.. Hun satte igang med å stimulere brystvortene (som om et barn ammet), livmoren begynte da å trekke seg sammen og vannet gikk samme kveld! Hun understreket at man ikke må gjøre det før man har nådd termin og kroppen er klar.. Men det funka for henne i allefall
moonay Skrevet 20. april 2010 #2 Skrevet 20. april 2010 Jeg takker for alle tips. Har termin i dag så da er det bare og begynne og stimulere brystvortene
Mamma til Emil & *knøttet* Skrevet 20. april 2010 #3 Skrevet 20. april 2010 Under selve fødselen hadde min mann i oppgave å stimulere mine for å fremkalle rier(fornøyd han, følte han gjorde en fødejobb han å hver gang det kom en ri) Så det er nok noe i det.. Men man må kanskje være ganske moden? Lov å prøve!
påtjukken Skrevet 20. april 2010 #4 Skrevet 20. april 2010 har og hørt at det skal hjelpe om mannen masserer lilletåa til den gravide:) men må gjøres ganske lenge.. over 1 time.. kjenner 2 stk som satte i gang sin egen fødsel med dette... begge på termin:)
LittLykkelig Skrevet 20. april 2010 Forfatter #5 Skrevet 20. april 2010 Hehe komisk.. Håper vi slipper å bli utålmodige nok til å begynne med slike metoder
Mammaaaaaa Skrevet 20. april 2010 #6 Skrevet 20. april 2010 Hahahaha skal få samboeren min til å massere lilletåa mi når det nærmer seg termin! Hørte du ikkje noe om hvorfor det skal sette i gang da?
ღ sommerspire ღ Skrevet 20. april 2010 #7 Skrevet 20. april 2010 2 av mine venninner stimulerte brystvortene 1 time i slengen og fødselen startet innen 12 timer:)
opsi fødeklar Skrevet 20. april 2010 #8 Skrevet 20. april 2010 Jordmor jeg går til anbefaler kun ti minutter brystvortestimulering om gangen, ellers fører det bare til stress rier. Jeg får i hvert fall veer nå med en gang jeg stimulerer, så noe må det være i det. Og chilli folkens! Det funker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå