Sjakai Skrevet 20. april 2010 #1 Skrevet 20. april 2010 Alt står bra til med babyen heldigvis :-) Vi hadde på forhånd bestemt oss for ikke å vite kjønnet, men nysjerrigheten tok overhånd og da vi kom hjem klarte vi ikke å holde oss lenger. Jeg ringte jordmor og hun var ikke i tvil om at det var en liten gutt :-) En herlig, frisk liten gutt :-) Terminen ble imidlertid forskjøvet fra 17 september til 27 september, så istedenfor å være i uke 19 i dag, så er jeg 17+4. Men vet ikke helt om jeg stoler på det, ettersom jeg sluttet med pillene 5 desember i fjor, fikk mensen 9 desember og testet positivt 10 januar. Hva tror dere? Hvis jeg følger ultralydterminen kan jeg ikke ha vært mange dagene gravid når jeg testet positivt første gangen! Men men, er bare sjeleglad at alt er bra med mini, som forøvrig ikke ville vise seg altfor godt frem for mammen og pappen i dag ;-) Men vi fikk nå med oss et par brukbare bilder hvertfall :-)
høstbarn:) Skrevet 20. april 2010 #2 Skrevet 20. april 2010 Koselig:) Skjønner veldig godt at dere vil vite kjønnet, I`m dying to know;) Jeg tror du skal stole på ultralydterminen ja. 4 uker til jeg skal på ordinær ultra, da er jeg 19 uker,- gleeeeeeder meg.
Nydlige datter09-spire2010 <3 Skrevet 20. april 2010 #3 Skrevet 20. april 2010 Jeg var på UL i går og fikk vite at alt var bra med babyen i magen Han trodde det var en gutt:) Terminen min ble flyttet 1 dag bare heldigvis:) Fra 20 sept-21 sept Sist graviditet ble den flyttet 10 hele dager og jeg endte med 3 dager overtid
Gravid30 *Har født ei datter* Skrevet 20. april 2010 #4 Skrevet 20. april 2010 Gratulerer med vel overstått Ordinær UL og at du har en liten gutt i magen:=) Koslig. Kos deg masse nå? Jeg skal også vite kjønnet. Har ikke ordinær UL før 28 mai, men jeg er så heldig å få UL om 3 uker og da er jeg 16 uker på vei og mest sannsynelig får jeg vite kjønnet da. (Håper jeg)
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 20. april 2010 #5 Skrevet 20. april 2010 Grattis med vel overstått UL og en liten gutt i magen=) Selv hadde jeg siste mens 13.12 og fikk første (svakt) positive test 8.januar- og jeg har termin 23.september, både ifølge min egen beregning og ordinær UL.
Sjakai Skrevet 20. april 2010 Forfatter #6 Skrevet 20. april 2010 Tusen takk for alle gratulasjonene :-) Vi er strålende fornøyde med at vi skal få en liten gutt :-) Sambo har to gutter fra før, og jeg en jente. Nå har det seg slik at barna helst kunne tenkt seg en lillesøster, men tenker nok de blir glad for en liten pjokk også ;-) I dag kjøpte jeg en lyseblå body ;-) Første klesplagget jeg kjøper. Klarte ikke å holde meg lenger ;-p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå