Gå til innhold

veke 34 og baby har ikkje snudd seg enda.


sunnfjordmor venter fjerde

Anbefalte innlegg

Fleire som har babyer som ikkje har snudd seg enda. alle mine tre unger snudde seg og låg rett vei, men denne har enda ikkje snudd seg. spent på kontrollen i veke 36. håper han har snudd seg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her ligger babyen også på tvers, er i uke 34 jeg også. Kan visst være slik at de ikke snur seg før selve fødselen, men har den satt seg i seteleie eller ligger på tvers og ikke lar seg snu - så prøver de vl å snu den, evt planlegger KS. Jeg skal ha planlagt KS uansett, så for meg er det ikke så farlig. Men hadde vært deilig om babyen likevel hadde lagt seg ned, for å minske presset mot lunger, mellomgulv og ribben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter min første, er 36+2 og jenta ligger fortsatt i seteleie. Hun ligger an til å bli rundt 4 kilo, og jm hadde ikke noe særlig tro på at hun kom til å snu seg siden hun har ligget slik siden lenge før jul, og det blir jo ikke bedre plass inni der. Jeg er litt stressa pga av dette, skal føde på KK, og de driver ikke med utvendige vendingsforsøk. Skal inn på vestestimering og kontroll neste uke. Har også fått vite at KK ikke tar røntgen av bekkenet hvis man ikke er under 165 cm. Jeg er over 170, men har jo hørt at man ikke kan se på kroppsbygning om bekkenet er stort eller lite. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre, hadde ikke vært noe skremmende hvis ungen hadde vært liten, men det er hun altså ikke. Redd for å få en traumatisk fødsel.... og synes legene ved KK viser sykt lite forståelse for dette. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...