En jente i vente:) Skrevet 20. april 2010 #1 Skrevet 20. april 2010 Kan livmortappen virkelig gå "tilbake" til 3cm?? Den er jo 3cm lang før den modnes(begynner å utflate seg)..men når den har vært nede i 1/2cm (altså nesten utflatet) kan den da, bare på en natt, gå tilbake på 3cm igjenn?? Ble sjekket av jm før helgen. Og hun mente jeg hadde født før det ble søndag, siden jeg var nesten utslettet og 2cm åpning og var inne med rier! Men sitter her ennå....har ikke kjennt en kynner engang siden det dabbet av på sykehuset!(det er greit med liv) Sjekket selv "tappen"i sta og da var den like lang som den er til vanlig!!!! Har 6 dager til termin! Noen som har vært borti det samme??
Gjest Skrevet 20. april 2010 #2 Skrevet 20. april 2010 Det har jeg aldri hørt om at er mulig. Så demotiverende... Tenker at du kanskje har kjent feil, men om du vet hva du skal kjenne etter så skal jo det gjodt gjøres å ta feil....Det er jo ikke sååå mye forskjellig å kjenne på oppi der... Beklager at jeg ikke hadde noe fornuftig å tilføre, annet enn å uttrykke litt sympati:( Det blir tunge dager om kroppen skal tulle med deg. Håper du slipper å gå over tiden likevel:)
En jente i vente:) Skrevet 20. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 20. april 2010 Er blitt lurt 4 ganger.. inn og ut på føden.. Så er ganske kaos i hode nå! Blir sint,skuffet,frustrert og lei meg:( Er jo den berømte 3mann som alle sier og oppfatter som en luring... Vet hvor "tappen" er! Har fulgt med dette selv den siste tiden! Er jo ikke så mye oppi der nei;p Hehe!
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 20. april 2010 #4 Skrevet 20. april 2010 Nei, den går ikke tilbake! du har 110% sikkert kjent feil!! JM VET hva hun skal kjenne etter osv og har lang utdannelse med slikt.. Det har ikke du!! unnskyld hvis jeg virker krass, men jeg får totalt angst når jeg leser eller hører om folk som tafser oppi der - GRAVIDE!!! Hadde ei vennine som faktisk mistet barnet sitt 4 dager over termin pga infeksjon, fordi hun tafset oppi der, og hvertfall når du har åpning skal du være forsiktig!!! Uansett hvor mye du vasker hendene osv, vil det ALLTID følge med bakterier!! Vær så snill, ikke tafs mer oppi der, og stol på jordmor!! ------------ Jeg gikk med 3 cm åpning og helt moden i 4 uker før jeg fødte på overtid, så alt er mulig!
opsi fødeklar Skrevet 20. april 2010 #5 Skrevet 20. april 2010 Med mindre du er jordmor selv, så hadde jeg latt være. Jeg fikk beskjed av jordmor om at det bør gjøres av profesjonelle når jeg spurte om mann min kunne bidra til modning. Og er du helt umoden, så når jo ikke legen opp, så da vil jeg tru det er enda vanskligere å nå opp selv. Så da er det håp vet du;) Kanskje du er moden alikevel. Kos deg et par ganger med mannen din:)
Odinsen, Gulle & Lillebror Skrevet 20. april 2010 #6 Skrevet 20. april 2010 Jeg skjønner ikke dette med infeksjonsfare når man skal sjekke seg selv jeg...Ber dere, som kommenterer ang. det, mannen deres om å vaske seg ti ganger før dere har sex? Man skal da helst ha MYE sex helt på slutten, da dette kan sette igang fødselen og han er da langt oppi der og sikkert ikke 100% fri for bakterier...
Gjest Skrevet 20. april 2010 #7 Skrevet 20. april 2010 Humrer litt og ser for meg mannen skrubbe fanten, og kline på antibac;P Men seriøst; uten at jeg er noen ekspert så kan det jo hende at det er mindre fare forbundet ved sex enn ved direkte berøring av tappen med fingrene pga at fanten stort sett ikke kommer helt borti livmortappen?
Odinsen, Gulle & Lillebror Skrevet 20. april 2010 #8 Skrevet 20. april 2010 Hehe, tenker han hadde hatt problem med den antibac-delen :) Ja, altså i fare for å¨skryte på mannen min, så kjenner jeg at han er borti livmortappen altså..Men det er kanskje andre typer bakterier? Jeg vet ikke..Mannen er nok bare glad han slipper antibac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå