Anonym bruker Skrevet 20. april 2010 #1 Skrevet 20. april 2010 Her er onsdager middag-på-McDonalds for hele familien. Da tar vi med oldemor, bestefar, foreldre og alle 9 barna og tropper opp på Mækker`n... Og betjeningen er jo SÅÅÅ glade for å se oss Hver onsdag Det er livet sitt det
Anonym bruker Skrevet 20. april 2010 #2 Skrevet 20. april 2010 Glemte å nevne de 3 onklene og 5 tantene som også pleier være med. Og de 26 barna deres...
Anonym bruker Skrevet 20. april 2010 #4 Skrevet 20. april 2010 Haha, jeg har jobbet mange år på McDonalds, og JA, det er faktisk familier som har faste spisedager på McDonalds. Vi hadde en familie som var innom to ganger i uka, de var ikke akkurat slanke noen av dem, de ble bare kalt familien tjukkfeit av oss ansatte. Stakkars barna, trill runde.
Anonym bruker Skrevet 20. april 2010 #5 Skrevet 20. april 2010 Mellom "Dolmiodag", "taco-fredag", onsdag = fiskedag, lørdagsbiffen og søndagsmiddag fast annenhver søndag hos mine foreldre og svigers,- så føler vi for to dager med "fritt valg",- faktisk )
Anonym bruker Skrevet 20. april 2010 #6 Skrevet 20. april 2010 Jeg ville foretreukket å lete i søppelbøtter etter matrester framfor å gå regelmessig på McDonalds.
Anonym bruker Skrevet 20. april 2010 #7 Skrevet 20. april 2010 Må dere slutte å være så prippne......Her koser vi oss nesten hver onsdag på mcdonalds. Jeg, sønnen, ei venninnde og datteren hennes. Vi går å svømmer først så McDonalds. Ser ikke noe galt i det. Vi spiser jo normalt ellers i uken å det er ingen av oss som har ekstra fett på kroppen. Vi koser oss
Anonym bruker Skrevet 20. april 2010 #8 Skrevet 20. april 2010 Ser på Dagsrevyen at noen barn lever av mat på søppelfyllinga. Så det går altså an.
Anonym bruker Skrevet 20. april 2010 #9 Skrevet 20. april 2010 McDonald er ok ja. Gjerne hver 14 dag.
Anonym bruker Skrevet 20. april 2010 #10 Skrevet 20. april 2010 Jeg syens en fast dag i uka på mc'er er for mye..ALT for mye..Det er gift for kroppen.. Jeg er ikke "Hypersunn" men etter et mc'ern måltid skjer følgende:..Jeg blir stappmett,- plutselig..SÅ får jeg sinnsykt lyst på noe søtt....Soft-is, sjokolade, det søteste og feteste som finnes...SÅ blir jeg sulten..EKSTREMT sulten. Enda det bare er en liten time siden jeg spiste et måltid med nok kcal til og dekke 2 dagers matinntak. SÅ blir jeg så sulten at jeg NESTEN blir kvalm--Sånn man blir om man må hoppe over lunsj en dag og det går en time eller to over normal lunsj-tid.....Men magen, DEN er stappfull, tung og føles mett, men alikevel..SUlten..SÅ blir jeg sur og trett.EKSTREMT trett.....Og spiser jeg noe, FØR jeg bør, og gir etter for sulten, så varer denne "mette sultfølelsen" i "evighet",- helt til jeg har fått et par skikkleig SUNNE dager. Med vann, masse frukt og grønt og trening.. DA først begynner magen og fungere som den skal igjen, sultfølelsen kommer bort og jeg er ikke dødstrett 24/7 lenger.....Sover hele natta gjennom og generelt føler meg "frisk og rask":.. Så jeg har sluttet med slik "burger-kjedemat",- for jeg fikk ødelagt ferien for 2 år siden grunnet det. ALdri mer...SÅ en gang i uken, det er for mye..Da er kroppen faktisk vant til slik "dop"...FOr man blir avhengig..Det er bevist..SÅ dere med fast mc'ern dag..Dere er nok avhengige og tåler mer av giften enn hva jeg gjør..Men tenk p ungene da.....EN gang i ny og ned er nok ikke skadelig, om ungene vil, men jeg står over......Går heller sulten, evt tar en sjokoladeplate..EN STOR en..DA blir jeg mett iallefall..LEEEEENGE:......Og jeg tror det er sunnere og mer naturlig enn hvilket som helst mc'ern måltid....
Anonym bruker Skrevet 20. april 2010 #11 Skrevet 20. april 2010 Veldig morsomt at noen er SÅ imot McDonalds, det er ikke nødvendigvis så usunt som dere tror. Om barnet får en happymeal, bytter pommesfritesen med frukt, så er ikke dette noe mer usunt enn mange andre typiske norske middager. Hva med alt man lager hjemme, som pommes frites, pølser, hamburgere, spaghetti, pizza. Det viktigste er vel et variert kosthold og litt normal aktivitet. Ingen som ødelegger kroppen av å gå på McDonalds en gang i uken.
Anonym bruker Skrevet 20. april 2010 #12 Skrevet 20. april 2010 Hvorfor er det så ille a? Vi er på mækkern ca to dager i uka vi. Vi liker maten, og det er faktisk ikke såååå ille usunt som alle vil ha det til. Vi spiser ikke dessert hver gang heller (faktisk bare en gang i uka cirka).
Anonym bruker Skrevet 20. april 2010 #13 Skrevet 20. april 2010 Synes det er ille fordi maten smaker vondt og koster mye. Så hvorfor betale i dyre dommer for mat vi ikke liker?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå