Anonym bruker Skrevet 20. april 2010 #1 Skrevet 20. april 2010 Hun har to sønner og fikk ei datter sist. Hun forskjellsbehandler noe ekstremt. Både med oppmerksomhet, klær, leker og det som er. På facebook har hun lagt ut noen få bilder av sønnene og sikkert over 100 av datteren. Hun har henne med til fotografen ofte og kaller henne hele tiden for verdens vakkreste. Guttene overser hun. Datterene får gaver og ting nesten daglig, mens guttene nesten aldri får. Jeg får så vondt inni meg. Det eneste hun snakker om er datteren.
Anonym bruker Skrevet 20. april 2010 #2 Skrevet 20. april 2010 Huff. Kan du ikke ta en prat med henne?
Anonym bruker Skrevet 20. april 2010 #3 Skrevet 20. april 2010 Jeg personlig kan ikke forstå hvorden mor kan forskjellsbehandle sine egne barn.... stakkars små...
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 20. april 2010 #4 Skrevet 20. april 2010 Uff, så trist, sånn skal det jo ikke være. Kanskje du kan spørre litt om guttene når du snakker med henne? Ellers er det jo ikke helt uvanlig å ta mest bilder av det yngste barnet (når det er baby), men å bare ta en til fotografen, bare en får gaver osv høres jo helt sprøtt og unormalt ut. Hvordan var hun før hun fikk minste da?
Anonym bruker Skrevet 20. april 2010 #5 Skrevet 20. april 2010 Hun er sikkert en dibmor, som har ønsket denne jenta lenge før hun ble født. Hun er sikkert kledd i rosa fra topp til tå. Når hun skulle ha nr. to og fikk vite at det var gutt så gikk hun hjem og gråt sine modige tårer. Nå takker hun hver dag for denne flotte jenta. Trist å bare se kjønn og ikke personen! Æsj, blir kvalm, Hun fortjener ikke disse flotte guttene!
Anonym bruker Skrevet 20. april 2010 #6 Skrevet 20. april 2010 Jenta er 2-3 år. Så er ingen baby. Kan jo prøve å snakke med henne, men syns det er litt ekkelt. Guttene er ofte lei seg og syns det er urettferdig. Skjønner det godt jeg. HI
Anonym bruker Skrevet 20. april 2010 #7 Skrevet 20. april 2010 Det der kjenner jeg igjen.. kjenner ei som holder på sånn. Og jeg blir helt kvalm! Nå har vi fryst ut drittkjerringa fra familien og har sagt tydelig i fra hva vi mener om det. Sønnene hennes har vi titt og ofte på besøk sammen med dems far. Men hun og datteren, ikke tale om. Datteren til hun jeg kjenner har blitt en motbydelig drittunge og tar til de grader etter moren sin. Det som er synd er at det er jo ikke datteren sin feil, men hun har blitt så slem mot alle rundt seg, at vi får henne opp i vranga!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå