Gå til innhold

å herregud, blir helt uvel av å se på Oprah...

Anbefalte innlegg

Skrevet

at de jævlene kan sitte der og rolig fortelle hvordan de har misbrukt barn???? Som om det er helt normalt å prate om?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er nesten så jeg venter på at Oprah plutselig bare skal ta frem en koffert med torturredskaper og gjøre seg av med dem på en lite ålreit måte.

Skrevet

Jeg blir dårlig og føler meg utrygg... Med en gang de begynte å snakke holdt jeg på å skru av, for jeg ble så kvalm! Det er så grusomt å tenke på at man faktisk ikke kan stole på sine nærmeste engang! Stakkars stakkars barn... De burde ikke få lov å vis seg på tv...de burde være sperret vekk fra omverdenen!

Gjest Nabaat
Skrevet

"Utsultet og klar for overgrepen" Magad.. Døøøø

Skrevet

Ja, det er kvalmende å se på og høre at noen faktisk praktiserer en sånn legning, men på den positive siden så får vi et innblikk "innenfra" og forhåpentlig noen pekepinner på hvilke signaler vi kan se etter selv hos de rundt oss.

Kvalmt ja, men kanskje nødvendig? Jada, jeg provoserer nå, jeg vet det, men det er ikke alt som er like behagelig å høre selv om det er sant.

Skrevet

Enig med gutt&jente i vest.

Det er både kvalmende og provoserende, og man har mest lyst å bare hoppe inn gjennom tv-skjermen og skade dem på en eller annen måte.

Men samtidig er det på en måte bra at noen stiller opp på sånne intervjuer også, slik at vi kan bli oppmerksomme på hva man skal se etter og hva man bør være obs på i forhold til overgrep.

Skrevet

jaa, fyy... blir kvalm:-S

Skrevet

blir veldig uvel jeg også takler det ikke så skrudde av tv. mulig det kan lære en mer om hvordan hindre at slikt skjer med egne barn men jeg klarer ikke legge fra meg tankene og grubler mye på slikt i lengre tid etter slike programmer.

Skrevet

Jeg er enig at det er bra med fokus på dette og sikkert lærerikt å høre historiene som overgriperene forteller.

MEN, at man kan sitte så rolig å fortelle om hvordan man fantaserer om sin 12 år gamle datter og hvordan man klargjorde henne for overgrep er langt forbi min fatteevne.

Sitte rolig og samlet og fortelle om fantasier og handlinger som om man snakket om noe helt dagligdags?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...