Trolleliten Skrevet 20. april 2010 #1 Skrevet 20. april 2010 I helgen har baby vært helt i 100. Snudd seg fra å ligge med ryggen venstre, til nå og ha ryggen mot høyre. Alle dagene med et enormt aktivitetsnivå. I dag våknet jeg med en stram mage, gjør vondt når jeg går, og vanskelig å kjenne noen bevegelser. Prøvde babydoppleren min og første gang fant jeg ingen hjertelyd. Andre gangen fikk jeg et sprik på 223 slag i minuttet ned til 55. Har ikke brukt denne så mye, så er ikke sikkert jeg brukte den riktig. Prøvde å ringe sykehuset, men de sa jeg var nødt til å gå gjennom legen min/ helsestasjonen. Får jo ikke time nå så sent på dagen... Legen min er ikke der tirsdager og det var visst ikke jordmor på helsestasjonen heller. Jeg lurer egentlig på om noen andre også har hatt en stram og hard mage? Virket ikke som om det var så farlig.... har ul.termin 24.04 og mens termin 10.04.
Aug07+Mai10+Feb12 Skrevet 20. april 2010 #2 Skrevet 20. april 2010 Jeg hadde det på samme måte i hele går.. magen var konstant hard, ikke veldig vondt, men veldig ubehagelig i lengden.. var også veldig lite bevegelse.. Litt bedre i dag, men fremdeles lite aktivitet. Skal til legen i morgen så har funnet ut at jeg venter til da med å ta kontakt..men om jeg ikke hadde hatt time der i morgen ville jeg nok ha tatt en telefon og spurt om en time om ikke bevegelsene hadde tatt seg opp igjen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå