Gå til innhold

Ordinær ultralyd i morgen- anbefaler dere sukker først?


mandalay

Anbefalte innlegg

Gleder meg så enormt mye! Håper vi får se kjønn, men det viktigste er selvsagt at alt er i orden med mini! Har ingen følelse av verken gutt eller jente, så det blir kjempe-spennende!

 

Drakk dere saft eller spiste noe med sukker før ultralyden? Jeg var på ultralyd i uke 12, og babisen var veldig aktiv da uten at jeg spiste eller drakk noe først. Men tenkte at for å øke sjansene for aktivitet i forhold til å se kjønn, kunne det være lurt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat kommet hjem fra ultralyd, og det var masse liv der - så tror ikke du trenger noe ekstra for å få liv... I tillegg vil jo gjerne jordmor at de skal ligge litt stille inneimellom sånn at de får tatt alle de målene de skal. Og hvis ungen ikke ligger helt sånn at man kan se, kan man bare reise seg opp og bevege seg litt. Jeg måtte gjøre det fordi hun gjerne ville se hjertet bedre, så det kan man sikkert gjøre i fht kjønn også.

 

Lykke til i morra:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal også på ordinær ultralyd i morgen! Gleder meg maks :) Når jeg var på UL for noen uker siden for å få vite kjønn, drakk jeg cola og spiste sjokolade på forhånd ettersom jeg hadde lest at det kunne være lurt. Jeg fikk også saft av jordmor. Hun sa at det beste for å se kjønn er å ha full blære. Vi holdt på nesten èn time uten å se noe sist, så fikk jeg komme tilbake ca en time senere, med SPRENGT blære (hehe), og da så hun det med en gang. Det skulle ihvertfall øke mulighetene i følge jordmor!

 

Lykke til i morgen, du må holde oss oppdatert med hva du får! Jeg fikk vite jente når jeg var 14 uker, håper å få det bekreftet i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk til dere begge to! Litt ulike svar, så jeg får se hva jeg gjør. Mulig jeg tar med en liten saftflaske i veska:-)

 

Syntes tiden plutselig gikk så fort- denne ultralyden virket jo uendelig langt frem i tid når jeg først fikk innkallelsen. Skal legge ut en oppdatering når jeg har vært der. Lykke til i morgen til deg også Virreli!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...