aprilvår-mamma Skrevet 20. april 2010 #1 Skrevet 20. april 2010 Begynte med veer i natt og det har ikke gitt seg enda.. HURRA!!! Har hatt så mange lurestunder så jeg er fortsatt ikke sikker, men nå kommer de med ca 20-30 min mellomrom. Dette er tredjemann så han kan jo være lunefull som de sier.. håper håper håper for jeg er sååå leeei!! Termin om 4 dager Kryss fingre for at jeg får mer smerte (merkelig hvordan vi blir) hehe
LoyseƸ̵̡Ӝ̵̨̄ƷPrøver på ny. Skrevet 20. april 2010 #2 Skrevet 20. april 2010 Så spennende! Åhh, håper det tar seg opp for deg da! Om det gir seg, så får du skrive et skikkelig klageinlegg her så skal vi trøste deg =) Men satser på at du får møte det nye familiemedlemet snart =) Lykke til! Og veeeldig gøy for oss som har en stund igjen om du oppdaterer. Er så spennende synest jeg =)
Ccathrine Skrevet 20. april 2010 #3 Skrevet 20. april 2010 Da krysser jeg fingrene for deg også Så får vi se hvem som blir først av oss, har også termin på lørdag men er første gangs... Masse lykke til:)
aprilvår-mamma Skrevet 20. april 2010 Forfatter #4 Skrevet 20. april 2010 Spennende!! Jeg holder på fortsatt!!! De er blitt kraftigere og kommer med ca 15 min mellomrom nå.. har troa på at dette blir en søvnløs natt... Masse lykke til dere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå