Anonym bruker Skrevet 20. april 2010 #1 Skrevet 20. april 2010 Altså, uten noen form for stimulering av klitoris el.l., kun bruk av skjedemuskler, og bevegelse av bekkenet.. Og såå en erotisk drøm da. Det som er så rart er at jeg aldri får det til våken, uten noen stimulering av klitoris! Det er da merkelig? Våkner ofte når dette skjer, så jeg vet at det ikke er en dyne, pute el.l. der som jeg har gnidd meg mot, he he. Det betyr da at jeg egenlig kan klare å få orgasme uten stimulering av klitoris også i våken tilstand, hvis jeg slapper godt nok av..? Flere som opplever dette?
Anonym bruker Skrevet 20. april 2010 #2 Skrevet 20. april 2010 Ja, det skjer innimellom med meg også. Tror det er ganske vanlig. Hehe! Flere av mine venninner har også merka det.
Anonym bruker Skrevet 20. april 2010 #3 Skrevet 20. april 2010 Jeg klager jo ikke på det, altså! ;D Bare rart det ikke skjer som våken..! Hva med deg/dere, må dere stimulere klitoris på en eller annen måte for å komme som våken da?
Anonym bruker Skrevet 20. april 2010 #4 Skrevet 20. april 2010 Jada, det har jeg noen ganger i året. Våknet en gang av at jeg skrek i søvne av orgasmen, litt flaut:)
Anonym bruker Skrevet 20. april 2010 #5 Skrevet 20. april 2010 JAAA! Det skjedde meg flere ganger i uken i 1.tri, aner ikke hvorfor, men synes det v ar flaut så turde ikke si noe til mannen, hehe Har heldigvis avtatt nå.
Anonym bruker Skrevet 20. april 2010 #6 Skrevet 20. april 2010 Men får dere lett orgasme ellers, ved vanlig sex? Eller må dere stimulere klitoris? HI
Anonym bruker Skrevet 20. april 2010 #8 Skrevet 20. april 2010 Dette skjer med meg om jeg ikke har hatt sex på lenge. Da begynner jeg å få orgasme i søvne hver natt. Veldig praktisk. Jeg får ikke lett orgasme ellers.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå