*Stinemor* Skrevet 20. april 2010 #1 Skrevet 20. april 2010 Jeg bor veldig langt unna sykehuset.. er dette mye å ha med seg? Til meg selv: Helsekort Mobil + ladder Digitalcamera + ladder Tøfler 2 ammebh + innlegg 3 par sokker Truser 2 skift med klær (2 jumprer, 2 bukser og noen singletter) Toalettsaker (nattbind, shampo/balsam, deo, tannbørste/tannkrem, purelan, dusjsåpe/underliv, fuktighetskrem, børst og linser) Til baby: Helseteppe Hjemreiseklær + stelleveske pakket til hjemreise. Far kan pakke sitt eget ;-) Noen som har tips på hva jeg kan utelukke eller legge til? :-) Jeg bor som sagt flere timer unna sykehuset.. ikke bare-bare å dra hjem å hente noe :-)
vanilje78 Skrevet 20. april 2010 #2 Skrevet 20. april 2010 kinahattskjell!! helt uvurdelige! Et absolutt MUST! vil og ha tatt med no energi bars og sjokolade! greit å spise fort for litt ekstra energi under fødselen!
*Stinemor* Skrevet 20. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 20. april 2010 Kinahattskjell...? Hva er det?? :-P Har pakket med kjeks og så har jeg energidrikk og energiyoghurt i kjøleskapet :-)
<3 15mnd, lyst på en til <3 Skrevet 20. april 2010 #4 Skrevet 20. april 2010 jeg har også ett stykke, pakket stort sett det samme som deg, etter gjennom gang av div tips-lister de siste ukene:) i tillegg har jeg blitt anbefal og har pakket: HÅRFØNER, hvis du har, til å tørke seg nedentil da det vistnok er meget ubehagelig å bruke papir og håndklær etter fødsel! og litt SJOKOLADE/KJEKS og ENERGIDRIKK til å få i seg under fødselen. både til meg og pappan. man får jo brødmat og noe saft greier, men ikke pappan nødvendigvis.. og jeg vil helst att han ikke stikker av gårde for å handle seg mat, men blir hos meg:) Lykke til:)
*Stinemor* Skrevet 20. april 2010 Forfatter #5 Skrevet 20. april 2010 Tusen takk! Er livredd for å pakke med meg for mye.. pakker du ned til pappaen også, og hva tar du evt med til han?
<3 15mnd, lyst på en til <3 Skrevet 20. april 2010 #6 Skrevet 20. april 2010 jeg har pakket til pappan! han kunne nok gjort det selv, men han er litt bortskjemt;P også har jeg hatt tid, så jeg har gjort det;) Han kan dra hjem å dusje og sånn etterhvert (avhengi av hvor lenge vi velger å bli på sykehuset selvfølgelig) hvis vi blir mange dager.. Men hvis fødselen drar ut kan det være godt å ha litt skift:) Pakket ett par boxsere, ny t-shirt, genser og joggebukse til han. også har jeg pakket toalettsaker..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå