neste*gang Skrevet 20. april 2010 #1 Skrevet 20. april 2010 sikkert noen som har vært borti dette når begynner voksesmertene for de som får det? lurer veldig på 4,5 åring kan han få det eller er det for tidlig? hvordan er smertene?
lure Skrevet 20. april 2010 #2 Skrevet 20. april 2010 har hatt voksesmerter så langt tilbake jeg kan huske. Sto på hode og hylte i senga. Er en intens smerte det er vanskelig og beskrive, akurat som om dem er inne i musklene/senene. Eneste som hjelper er smertestillende Joda det går over av seg selv, men da hadde jeg skreket meg i søvn og leggene var gule og blå etter at jeg hadde slått meg med det jeg fikk tak i, i håp om og bli kvitt smerten. Hadde det hvert i dag hadde jeg fått en smertestillende, mamma har litt dårlig samvittighet for det der enda.
Hopptetussa90 Skrevet 20. april 2010 #3 Skrevet 20. april 2010 Hos meg begynte det ganske tidlig. Intense smerter som sitter i musklene. Leggen, eller oppover i låret. Vanskelig å forklare eksakt hvor smerten er. Uansett, den er meget intens, og smertestillende er det eneste som hjelper. Jeg kunne ligge og gråte gjennom hele natten. Jeg fyller 20 i år, og har det fortsatt opptil flere ganger i uka.
lille sprelle Skrevet 20. april 2010 #4 Skrevet 20. april 2010 Jeg kan heller ikke huske når det begynte, hadde det i mange år
meg & to små vampyrer Skrevet 20. april 2010 #5 Skrevet 20. april 2010 Men ikke alle får dette vel? jeg kan aldri huske å hatt noe slikt. Men jeg vokste aldri såååå mye heller da..,
lengter daler ned i skjul... Skrevet 20. april 2010 #6 Skrevet 20. april 2010 tror man kan ha det når man er 4 år. men 20 år? er man ikke ferdig vokst da? Er du sikker på at det ikke er andre typer smerter du har?
De to sjarmtrolla og guttspira Skrevet 20. april 2010 #7 Skrevet 20. april 2010 Min sønn på 2 1/2 år har hatt det allerede. Jeg hadde det da jeg var 12-13
MammanTilEmma❤ Skrevet 20. april 2010 #8 Skrevet 20. april 2010 Har alle det? kan ikke huske at jeg har hatt det vartfall.
De to sjarmtrolla og guttspira Skrevet 20. april 2010 #9 Skrevet 20. april 2010 Nei alle får ikke dette. Jeg hadde så vondt at jeg fikk egenmelding fra legen i forhold fysisk aktivitet på skolen en periode. Sønnen min hylte 2 netter på rad, natt 3 gav jeg smertestillende. Så gav det seg. Skjønte ikke hva det var med en gang. tror egentlig det var bare meg av 5 søsken som hadde dette som barn. Det var heldigvis bare en periode på ca en halvt år....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå