Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 20. april 2010 #1 Skrevet 20. april 2010 Når jeg bøyer meg ned eller setter meg på huk og buksen strammer litt ekstra over magen, kan jeg få kjempevondt...og det holder seg en stund etter jeg har reist meg opp. Skjønner jo at kroppen sier i fra om at magen vil ha litt plass, men har det egentlig noe å si for babyen? Blir bare litt bekymret selv om det sikkert ikke har noen betydning...er bare at det gjør så innmari vondt!
Mammahjertet <3 Skrevet 21. april 2010 #3 Skrevet 21. april 2010 Kjøp deg for all del en ordentlig mamma-bukse. Det blir mye mer behagelig for både deg og mini i magen. Det er nok ikke farlig det du kjenner, men det er viktig å lytte til kroppen når den sier fra med at du får vondt i magen. Den skal bare få vokse og kose seg vet du Jeg har funnet helt ok mamma-bukser på H&M. Kjøpte også en sort mamma-tights som jeg bare digger å bruke. Det blir ikke den største variasjonen på buksefronten hos meg med det første Men det får bare være.
Corneliuss Skrevet 21. april 2010 #4 Skrevet 21. april 2010 Kanskje det presser litt sånn at sener og ligamenter kommer i klem. Det er nok ikke noe farlig. Men er ting ubehagelig eller vondt så prøv å gjøre minst mulig som trigger det =O) Ikke bekymre deg! =O)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå