Nathalie'i'magen Skrevet 20. april 2010 #1 Skrevet 20. april 2010 Termin i morgen, og i dag er jeg virkelig svimmel. Våknet i morges og følte meg helt utkjørt. Har prøvd å spise og drikke, uten at det hjalp. Er også litt kvalm, men det er svimmelheten som er verst.. Jordmor har sagt jeg må ringe føden dersom det er noe jeg lurer på. Er dette grunn til å ringe dem, eller bør jeg bare vente på at det går over?
stripete sjiraff Skrevet 20. april 2010 #2 Skrevet 20. april 2010 Jeg ville tenkt litt sånn at dette er noe du lurer på, så da bør du få lov til å ringe. Bedre å ringe en gang for mye enn for lite:-) Lykke til!
Nathalie'i'magen Skrevet 20. april 2010 Forfatter #4 Skrevet 20. april 2010 Er litt redd for å ringe inn jeg. Ringte inn for ett par uker siden da jordmor trodde jeg hadde fått svangerskapsforgiftning og ba meg ringe dersom jeg fikk vondt noe sted. Dama som svarte i tlf på føden var sur, og nesten kjeftet på meg.. Har ikke lyst å oppleve det samme en gang til, så kanskje jeg skal prøve å sove litt og se om det går over? Ingen med erfaringer?
Prinsesse Kuul Skrevet 20. april 2010 #5 Skrevet 20. april 2010 Jeg har vaert svimmel de siste dagene. Kvalm ogsaa. Jeg ble undersoekt soendag kveld, men alt var fint. Det er bare hormonene som forandrer seg en del paa slutten av svangerskapet. Om du er bekymret, saa ringer du. Faar du kjeft, saa er det bare noen som ikke er flink i jobben sin. Leit for dem
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 20. april 2010 #6 Skrevet 20. april 2010 Hvis din JM har vært litt redd for svangerskapsforgiftning tidligere og du nå føler deg i elendig form så synes jeg du skal ringe føden faktisk. Det er nok ikke samme sure kjerringa der i dag som du traff sist skal du se:) Men hvis du har mulighet for å ta en tur innom din JM i dag. så ville jeg kanskje ringt henne først så kan du i stedet komme til henne med en urinprøve og måle BT....:? Synes uansett du skal ta kontakt enten med din JM eller direkte med føden. Mest sannsynlig er nok alt i orden, men du er jo ikke i form og du trenger ikke å bekymre deg unødig sånn på slutten mener jeg. God bedring og lykke til!
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 20. april 2010 #7 Skrevet 20. april 2010 terskelen for å ringe føden burde være veldig lav! Ring heller en gang for mye enn en gang for lite! ikke tenk på andre, lytt til kroppen din! jeg snakker av erfaring, så ring om du er usikker på noe! De er der for deg! Det er det de får betalt for!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå