Gå til innhold

Spotting 1 uke etter inseminasjon...er det mulig!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Møkk altså... hadde inseminasjon forrige mandag og idag begynte jeg å spotte. Pleier å spotte ca 1-2 dager før mensen. En gang spottet jeg 4 dager før mensen. Men aldri 6 dager før IKM. Dritt!

Neste litt kjipt å spotte så tidlig, for da vet jeg jo at det ikke funket. Og det er jo 1 uke til mensen...og deretter ca 2 nye uker før neste inseminasjon!!!

ARG!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei januar-jenta!

Det kan ikke være en festeblødnig da? Jeg hadde ikke det, så vet ikke helt hvordan det arter seg, men det er ikke helt uvanlig å ha det.

Gjest Pippi9
Skrevet

Krysser fingrene for festeblødning! :-)

Skrevet

Ja! Får håpe det er festeblødning, jeg hadde det. Da blødde jeg litt, så stoppet det helt opp, men dette kan sikkert og være forskjellig fra person til person :-)

Skrevet

Åneida, det var å håpe på for mye om at det skulle være en festeblødning....

Det kom jo bare bittelitt den morgenen jeg skrev innlegget, og bittelitt morgenen etter...så har det vært et par dager uten noe.... og igår kveld så begynte jeg å blø litt.... og har fortsatt på morgenen idag...så er nok mensen som er i anmarsj! Kjennes iallfall sånn ut! MØKK!

Nå skal jeg skrive en mail til CFC, og si at jeg ønsker lavstimulert IVF denne syklusen. Vanlig inseminasjoner funker jo tydeligvis ikke på meg... har hatt 5 ins, og 2 av gangene har det vært 2 egg...så har jo praktisk talt hatt 7 sjanser... og fortsatt like "ugravid". Så da håper jeg at jeg får prøve meg på dette:)

Noen her inne med erfaringer med lavstimulert IVF? Medisiner?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...