silje3 Skrevet 20. april 2010 #1 Skrevet 20. april 2010 La meg ca. halv 12 i går kveld, og der starta det... kraftige kynnere som nesten var skikkelige vonde,. var så vonde at jeg måtte stå opp og gå.... kom med 10 -15min mellom.....Hadde det blitt litt vondere ¨å hadde jeg ringt sykehuset, men det ga seg etter ca 2 timer.... Hva hvar d egentlig tro? Gikk en liten tur i går kveld men gikk ikke fort... Har komt til uke 35 og er tredjegangs flere som har opplevd dette?
Prinsesse Kuul Skrevet 20. april 2010 #2 Skrevet 20. april 2010 Ja, hver natt dessverre... Saa selv om det kan vaere at det naermer seg for deg (selv om vi selvfoelgelig krysser fingrene for at ungen faar bli der inne noen uker til), saa kan det ogsaa vaere at du maa smoere deg med en god klatt taalmodighet.
silje3 Skrevet 20. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 20. april 2010 Ja hadde jo ikke tenkt å reise enda... vertfall vente 2-3 uker til
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 20. april 2010 #4 Skrevet 20. april 2010 3mann skal visst være en luring ;( Desverre!! Men se positivt på det, det er jo tegn på at noe skjer hehe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå