Gå til innhold

Hvem var du på ungdomskolen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg var nerden. Saman med besteveninna mi stod eg ute i friminutta og høyrde på alternativ musikk (ein øyrepropp kvar). Når vi ikkje gjorde det sat vi i ein krok for oss sjølv og spelte kort. Eller pugga hovudstader i Europa. Og deretter i verda. Og flagg. Osv.

Vi var/er skuleflinke og har alltid fått gode karakterar utan å måtte anstrenge oss nevneverdig. Yndlingsfag: Forming, norsk, engelsk, tysk, naturfag. Likte minst gym (men halte vel i land ein M for godt frammøte og bra resultat på skriftlege prøvar).

Hadde det ikkje vore for besteveninna mi hadde eg nok hatt det ille på skulen. Vi to var nok yndlingane til nokre av lærarane, sidan vi var flinke og tilstadeverande i timane. Det har imidlertid blitt meg fortalt at eg hadde eit "meget surt oppsyn" til tider (litt av moroa med å vere ven med ho som var norsklæraren min på ungd.skulen) :D

Vi var ikkje populære blant verken jentene eller gutane. Vi verken festa eller røykte. Gjekk på ungdomsklubben i kyrkja og spelte biljard. Spesielt eg fekk masse kommentarar slengt etter meg til stadighet, og på eitt tidspunkt blei det nok og eg sparka den verste plageånden i ræva. Hardt. Ho slutta å slenge dritt då.

Brukte vgs og college til å bygge opp igjen sjølvtilliten min etter ungd.skulen og no er den fin-fin :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var en av de "kule". Var en venninne gjeng på 8 stykker og vi hang sammen døgnet rundt. Meg og bestevenninnen min da var nok litt tøff i trynet og var nok litt frekk mot enkelte.

Jeg var nok ikke den beste på skolen, var midt på treet.

Men på vgs begynte jeg å skulke, mobbet en i klassen og trodde jeg var tøfferer enn toget, eller det har jeg alltid trodd,hehe. Jeg har ett voldsomt temperamang og kranglet mye med læreren. Roet meg det siste året på vgs og nå er jeg snill som ett lam :P

Skrevet

Hun rare, udefinerbare i midten.

Skrevet

Jeg var ganske skoleflink, men turde aldri snakke høyt i klassen uten å bli spurt.

Fikk et par gode venner på ungdomsskolen etter et helt for jævlig siste år på barneskolen, og de er fremdeles mine gode venner i dag.

Ellers var jeg vel den litt stille og sære, godt likt av lærere, ikke så populær blant gutta, gjorde alt for å ikke stikke meg ut blant mengden.

Gjest Sauen og ungene
Skrevet

Var nok hun snille, stille skoleflinke som ingen visste noe særlig om... Hadde ikke så mange venner på skolen, men en stor gjeng (som faktisk var den "kule" gjengen på sin skole) fra en annen skole.

Ble mer utadvent når jeg begynte på vgs, og var vel da mer av "de kule", pratet med de fleste og festet litt vel mye=P

Skrevet

Jeg var hun som alltid var på rektors kontor for et eller annet, kranglet og kverulerte med lærerne, kastet stoler etter dem hvis jeg synes de var teite, skoleflink der jeg ville og kunne argumentere for det meste (til lærerns store fortvilelse).

Gikk siste delen av ungdomsskolen i "spesialklasse" hvor vi var seks elever, fem gutter, meg og to lærere, alle med adhd (ikke lærerne ;o).

Hadde nok venner (i alle retninger, var aldri del av noen av de mange klikkene som fantes, var litt flyfille og byttet på;o).

Gikk ikke videregående.

Skrevet

Litt freak.

Bestandig forelsket.

Mange venner.

Bra karakterer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...