Mor di! Skrevet 20. april 2010 #1 Skrevet 20. april 2010 Jeg var hun nøytrale jenta med få, men gode venner ( som også er mine beste venner i dag), skoleflink, lærernes yndling og snill (bortsett fra jeg mobbet en jente en gang, men ba om unnskyldning i etterkant).Ble ikke mobbet, og har helt greie minner fra skolen. Slo meg meg løs på videregående :-) Hvem var du?
FrøkenSprøken Skrevet 20. april 2010 #2 Skrevet 20. april 2010 Jeg var det politisk engasjerte skolelyset som ALLTID sa det jeg mente, og som var livredd for å følge saueflokken. Moralens vokter, og sikkert ganske slitsom... Jeg tok min plass i rommet, for å si det sånn;) Jeg er ganske sikker på at jeg ikke var den mest sjarmerende, og sikkert ikke den som var best likt heller, men jeg var snill mot alle, og gjorde mitt beste for at alle skulle ha det bra. Var stort sett på god fot med alle, men ikke en del av "gjengen". Hadde noen gode venner, som fortsatt er vennene mine.
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 20. april 2010 #3 Skrevet 20. april 2010 Jeg var den populære jenta! Den som hadde mange venner og var spesielt populær blandt guttene. Jeg var og er fortsatt en veldig utadvendt person, som hadde mye energi, godt humør og likte å lage liv i klassen. Var snill med de fleste og fikk alltid høre av læreren at jeg virkelig kunne når jeg ville Så jeg fikk greie karakterer og var relativt skoleflink.. Selvfølgelig ikke i alle fag. Jeg var ofte veldig rastløs og fant på sprell som kunne gå utover både karakterer og fravær.... Min mor fikk også en del å bryne seg på på ungdomsskolen.. for jeg testet veeeldig grenser til tider og gjorde veldig mye jeg angrer på idag. Heldigvis forandrer man seg en del med tiden
meg & to små vampyrer Skrevet 20. april 2010 #4 Skrevet 20. april 2010 Hvem jeg var? Jeg var meg selv, vel;) Stille, sjenert, flink i noen skolefag, ikke masse venner, men passe med venner. Ikke spesielt populær blant guttene (har aldri vært det da, ha ha). Sikkert ganske snill. Men ikke spesielt spennende.
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 20. april 2010 #5 Skrevet 20. april 2010 Jeg var en av de som ble ansett som litt sær tror jeg. Gikk i svarte klær, spilte rollespill, filosoferte over livet og var lite interessert i å diskutere sminke, klær og andre overfladiske ting. I hvertfall siste 1,5 året var jeg dette, første 1,5 året var jeg vel mest ganske nøytral. Skoleflink, men ikke den beste, godt likt av lærerne, gikk i fred for andre elever (ble ikke mobbet), men var heller ikke av de populære som måtte ha med seg alt som skjedde.
Mage Mi Sa Jo Skrevet 20. april 2010 #6 Skrevet 20. april 2010 jeg var hun som hadde blitt mobbet hele barneskolen. som ikke turte si noe i timen selv når jeg ble spurt. hadde noen få nære venner. var ikke skole flink ga litt opp da jeg har dysleksi og ikke ble trodd på om jeg hadde gjort lekser. det var lettere å si at jeg ikke hadde gjort de selv om jeg hadde det. ønsket ikke opmerksom het i timene. men likevel elsket jeg skolen jeg har altid likt å lære men har også vert mektig klar over at jeg lærte best i timene når lærene forklarte. fremfor når jeg selv måtte lese. jeg var den ingen hadde tro på. som etter videregående skjønte at jeg måtte tro på eg selv og ikke tro det alle andre trodde om meg og jeg måtte kjempe for alt jeg ønsket og ønsker meg det har jeg gjort og jeg har fått til mye mer en det de andre trodde om meg. fått til mye mer enn mange av de andre gjorde også. jeg har oppnådd flere drømmer og tør fortsatt å drømme. men er mektig klar over at det er mine erfaringer blandt annet fra ungdomskolen som har gjort meg til den jeg er i dag. både på godt og vondt.
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 20. april 2010 #7 Skrevet 20. april 2010 Jeg var hu som prata HELE tiden! hehe (gjør det enda også) Var også ansvarlig, jordnær men utrolig lat. Orket ikke å gjøre lekser og gymmen var bare slitsom. Prata med alle og hadde ingen uvenner:) Men de beste åra var på videregående.
RødRev Skrevet 20. april 2010 #8 Skrevet 20. april 2010 Jeg var høy, beinete, skranglete og (spesielt i begynnelsen) ganske formløs. Jeg var veldig flink i alle fag, bortsett fra gym og matte, og tok skolen VELDIG seriøst. Fikk beskjed om å gjøre mindre lekser, og at jeg var en langt bedre skribent enn læreren min. Jaja. Hadde mange nære venner, og var frittalende og modig. Var blitt mobbet litt på barnskolen, men de som prøvde seg på meg nå, fikk høre det og holdt kjeften sin. Jeg var den stygge andungen, som holdt på å bli en svane. Når folk som ikke har sett meg siden den gang treffer meg i dag, blir de helt sjokkert over hvor mye jeg har forandret meg (til det bedre). Men jeg var alltid tro mot meg selv, og det er jeg stolt over!
lille sprelle Skrevet 20. april 2010 #9 Skrevet 20. april 2010 outsideren fulgte ikke strømmen i det hele tatt og fikk svi litt for det. god på skolen og på fritidsaktiviteter. Festet mye, men drakk ikke.
TøffiTrynet☠ Skrevet 20. april 2010 #10 Skrevet 20. april 2010 Jeg var nok litt sær... Hadde få gode venner i min egen klasse, men fler i de andre klassene på mitt trinn. Jeg var skoleflink, men orket ikke gjøre lekser. Var ikke særlig ro hjemme til å gjøre lekser heller, med en pappa som drakk seg drita hver gang mamma var på senvakt... Jeg var lite opptatt av håndball, gutter og sminke, i motsetning til de andre jentene i klassen. Jeg var med i SOS Rasisme, Natur og Ungdom, Røde Kors og Tensing.. Jeg stod sammen med de tøffe gutta og smugrøyka.. De tøffe gutta er fremdeles vennene mine i dag. Klarte meg egentlig greit på skolen, til tross for barndommen min...
Gjest Skrevet 20. april 2010 #13 Skrevet 20. april 2010 Jeg var nok den eneste i klassen som faktisk synes skolen var gøy.Jeg var den som pratet i timene og gjennom hele ungdomskolen var forelsket i en eller annen gutt.. Var ganske flink i enkelte fag,men var nok ikke den læreren likte best.
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 20. april 2010 #14 Skrevet 20. april 2010 Midt på treet/nøytral vil jeg si. Ikke blant de mest populære, men heller ikke blant de mest upopulære. Jeg var litt beskjeden før jeg ble ordentlig kjent med mennesker, samtidig hvis jeg klikket med en person, så var jeg ikke beskjeden i det hele tatt. Men jeg var ikke redd for å prate og gi av meg selv likevel.Likte ikke å være påtrengende eller virke klengete. Var skoleflink på barneskolen, men dabbet litt av på ungdomsskolen. Egentlig litt anonym vil jeg si, men ikke sær på noen måte. På ungdomskolen var jeg fortsatt bittelitt guttejente, som helst gikk i sportye klær eller treningsplagg, brukte minimalt med sminke, spilte fotball og var lite interessert i gutter. Syns det var gørr kjedelig å prate om pene gutter sammen med de andre venninne mine. Skulle tro jeg kunne ende opp med å bli lesbisk, men det er jeg altså ikke
LadyLuck & Skrevet 20. april 2010 #15 Skrevet 20. april 2010 var vel meg vil jeg tro.. Hadde store problemer med autoriteter og ville min egen vei, samme hva andre sa. politisk og samfunnsengaskjert, så mangen timer gikk med til diskusjon med div lærere isteden for undervisning, da spes med samfunnsfag læreren.men veldig glad i kunst og musikk timene Litt for mye fravær, litt for mange besøk hos rektor, Hadde få men gode venner so jeg har kontkt med den dag i dag ( vi var en liten gruppe på 7-8stk)
Bare jeg er meg :o) Skrevet 20. april 2010 #16 Skrevet 20. april 2010 Den sjenerte jenta som aldri turte å si noe.Pliktoppfyllende og veldig rolig både hjemme og på skolen. Hadde mange venner,men vår dårlig på å ta kontakt selv.Ventet gjerne til de kom til meg. Jeg var jenta som aldri mobbet andre og som bekymret meg over de som ikke hadde det så lett.....Turte ikke å "stå på" for dem,så jeg var kanskje den feige også? "blomstret" ikke før jeg kom i 17 års alderen.Og DA kom både meninger og den morsomme siden av meg frem. Og etter det har livet bare smilt til meg ;o))
erteposen + 4 Skrevet 20. april 2010 #17 Skrevet 20. april 2010 Jeg gikk på skole i USA, og var vel den alternative jenta. Politisk og sosialt engasjert, las bøker jeg igrunnen ikke forstod, grunge i uttrykket og med en nær krets av venner rundt meg som tenkte likt meg. Jeg var i perioder utrolig populær blandt gutta fordi jeg var "europeisk" og de hadde sex tidlig:)
*Little Miss Sunshine* Skrevet 20. april 2010 #18 Skrevet 20. april 2010 Var den stille snille piken som nesten aldri turde si noe i timene, selvom jeg kunne svaret. Likte skolen og var veldig flink i de fagene jeg likte best og ok i resten. Hadde et par gode venniner som stadig er mine venner idag, men ble mobbet/ertet av et par jenter som ikke hadde det så bra hjemme og var ikke populær på noen vis. Og jeg var stille/sjenert hele vgs også Idag er jeg nok så annerledes. Har f.eks. gått på skole det siste året og da har jeg vært den som snakker mye i timene og forlesningene (unner kjedelige forlesninger kanskje for mye om alt mulig annet enn emnet . Jeg blir lett kjent med nye mennesker og kan snakke med de aller fleste. Jeg er utatvent, litt for glad i å tulle og være fjollet og synes det er moro å diskutere alt mulig. Og jeg var på ungdomsskolen og er satdig i dag (som 30-åring) litt nerdete tror jeg :-)
Brillefint - Jadda! Skrevet 20. april 2010 #19 Skrevet 20. april 2010 Jeg var et hissig skolelys! Hadde en veldig nær venninne. To andre jeg var litt sammen med nå og da, men så på meg selv som venninne med alle jentene i klassen. Ville vise at jeg var sterk utad, men var veldig usikker inni. Derfor hissig. Var som sagt skolelys og fikk mange sjalu-kommentarer på det - og var da så til de grader oppkjeftig tilbake. Jeg var ellers veldig populær kvelden før og friminuttet før vi hadde prøve:)
Gjest Skrevet 20. april 2010 #20 Skrevet 20. april 2010 På ungdomsskolen var jeg den blonde, vimsete moroklumpen som alltid hadde en lur kommentar på lager. Var tidvis veldig flink i fag, men hadde liksom ikke den helt store interessen; ville egentlig bare danse og springe etter guttene. På videregående gikk jeg realfag, og som den eneste jenta i klassen (!), fikk jeg naturligvis mye oppmerksomhet, litt for mye i perioder. Ellers var jeg faglig flink, gikk ut med toppkarakterer i fjor, og hadde mange gode og skjønne venninner. De fleste har jeg fortsatt kontakt med i dag (kanskje ikke så rart ettersom jeg gikk ut av Vg3 i fjor;-)).
Gjest Tale30 Skrevet 20. april 2010 #21 Skrevet 20. april 2010 Tøffitrunet: Jeg var også med i SOS Rasisme, Natur og Ungdom (var på treningsleir med Gaute fra Farmen en gang husker jeg), Røde Kors og Ten Sing Jeg var også venn med de tøffe gutta, men de som var flere år eldre enn meg og spilte i rockeband De er fortsatt vennene mine, men merker at vennskap med gutter ikke er helt det samme etter at man stifter familie på hver sin kant.
Nå da? Skrevet 20. april 2010 #22 Skrevet 20. april 2010 Jeg var vel den "vanlige" jenta med permanent, Ball-genser og Levis510... Hadde gode karakterer, likte lærerne og syntes skolen var helt ok, verken mer eller mindre. Var aktiv i timene og var grei med alle, selv de vi syntes var litt snåle og annerledes. Hadde ingen interesse av å mobbe noen, unngikk vel heller å blande meg. Hadde mange venner og har ikke inntrykk av at noen fra skolen ser på meg med negativt blikk i dag. Jeg var ikke av de som sto og smugrøyka og hadde type med bil som kom og henta de, men så syntes vi de var "helt lamme" og da. =)
ROFL Skrevet 20. april 2010 #23 Skrevet 20. april 2010 Jeg var vel litt lærerens mareritt stor i kjeften, skulket mye og gjorde bare deg JEG ville.. Men jeg lærte alt jeg skulle og fikk gode karakterer. Ellers var jeg en stor fan av å farge håret, og hadde et par piercinger. Jeg var vel greit nok likt av mine skolekamerater. Vingla litt mellom flere gjenger, hadde mange venner, men ingen nære på mitt trinn/ samme skole. Fritida gikk med på å feste og løpe etter guttene. Med andre ord et veldig stolt kapittel i livet... NOT
TøffiTrynet☠ Skrevet 20. april 2010 #24 Skrevet 20. april 2010 Tale: Så gøy å se at det var flere som meg... De tøffe gutta er vel mere tøfler nå.. ;p Men vi har kjempekontakt enda vi. Jeg er generellt dårlig på venninne-forhold. Gutta er mye lettere å forholde seg til. Har faktisk fått flere nye gutte-venner nå i voksen alder også. I min Natur og Ungdom-tid okkuperte vi et falleferdig gammelt trehus for å hindre at det skulle rives til fordel for parkeringsplasser. I dag er det et svært kjøpesenter på tomta. Ellers så var jeg med på slaget i Brumunddal med Sos Rasisme. Holdt på å bli banka opp av en gjeng med nynazister..
Verdens tøffeste mamma Skrevet 20. april 2010 #25 Skrevet 20. april 2010 Jeg var like forvirret som en nysluppet fjert i en kurvstol.. Hadde endel venner, men ingen bestevenner. Hadde en fast kjæreste hele ungdomsskolen som var to år eldre enn meg., Var umoden. Fnisete, skravlete. Karakterene lå på middels.. Var nok en "peoplepleaser" på mange måter.. Jeg modnet sent, men godt, kan man si...:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå