Gå til innhold

hjelp, jeg begynner å bli sprø! 6 mnd og soving

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet faktisk ikke hvor mye mere jeg orker:(

Han våkner hver time om natta, og klar for å stå opp rundt 6.

Jeg har ikke sovet mer enn 2 timer sammenhengende de to siste mnd og tålmodigheten min er nesten brukt opp. På dagtid har han sovet greit, ca 4 timer fordelt utover dagen. har prøvd slik at siste duppen er unnagjort mellom 16-16.30. Han våkner ikke om natta fordi han er sulten. Noen ganger hjelper puppen, men i det siste har ikke dert hjulpet heller. Jeg er så utslitt at jeg har bare lyst å gi opp.

Ja, jeg vet at det er mange som sikkert har det mye verre osv, men jeg lurer på om noen har hatt det slik som meg, og hva hjalp?

Har ikke lyst å la han skrike seg i søvn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har det akkurat likt, har holdt paa slik siden november..... Sliten ja?

Her er det reflux som er synderen, etter laaang ventetid skal vi naa faa ta en PH maaling og forhaapentligvis faa ordnet opp. Kan vaere verdt aa sjekke om det er dette som er problemet hos dere og, for det hoeres veldig likt ut slik vi har det (bare at her er dagsoving og et styr da)

Skrevet

Du har det mye verre enn meg, men velger å svare.. Er nesten det samme her, jenta mi på 5 mnd våkner midt på natta, og er klar til å stå opp.. Dette har holdt på i 2 mnd nå.. Var så underernært på søvn, og desperat, at jeg faktisk ringte en spådame igår, for å spørre om nårtid det kommer til å gi seg.. Noen uker sa hun..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...