Gå til innhold

Ul på torsdag :-) 12 uker på vei.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå kjenner jeg at dagen nærmer seg :-) Både på godt og vondt.. Er veldig spent!!!! Blir fulgt ekstra opp ettersom jeg fikk ei datter med et veldig sjeldent syndrom sist.. Hun døde desverre fra oss ifjor, bare 9 mnd gammel... Enn hvis det er noe galt med den jeg bærer på nå også?? Da vet jeg ikke hva jeg skal gjøre.. :-( Men sjansene er utrolige små. Det blir gj.snittlig født ett barn med det syndromet i året her i Norge.

Gleder meg veldig til vi kommer ut fra sykehuset på torsdagen!!! Blir vel jevnlig kontroller der framover, og det er jo betryggende!! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei:)

ønsker deg all mulig lykke og hell videre på veien nå! det grusomste som finnes må være å miste barnet sitt...vet ikke hva jeg skal si..

men jeg følger deg hakk i hæl og skal gå hele denne graviditeten sammen med deg..jeg er 1uker i dag og flytter på 2 trim i morgen:)

betryggende at du får ekstra oppflging denne gangen selv om som du sier at sjansene er mikroskopiske for at det samme forferdelige skal skje dere igjen.....klarer ikke sette meg inn i det engang rett og slett...det er så feil og urettferdig og overleve sine egne barn om jeg kan i det sånn.....

ønsker deg massse lykke til ihvertall...vi kan følge hverandre videre;))

ul er nok kjempe artig nå som du er kommet så langt;)

jeg var nesten 11 uker når jeg var sist...masse liv og røre inni der hehe:)

klem fra

Skrevet

Tusen takk :-) Gleder meg til UL er overstått!!!

Hyggelig å følge deg videre ;-)

Vi snakkes på 2 trim :-)

Klem <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...