Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

den var såklart negativ:/ Kjennte gråten nesten kom, da d bare kom en strek på krysset på CB g-testen.

Om jeg virkelig konsentrerer meg kan jeg se an kjempe svak antydning til en skyggestrek, men tror jeg bare innbiller meg det for å ikke miste håpet helt. IKM fredag eller lørdag, litt usikker på akkurat dette..

Er nok ikke gravid denne måneden heller. Kjenner håpet mitt om å få ett til barn blir litt mindre for vær gang jeg får negativ test.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uff, vet hvordan du har det, det samme skjedde meg, blendahvit test for noen dager siden... får håpe hellet er med oss ved neste el, og jeg tenker som så at jeg skal ikke ta test neste gang før jeg er en uke over ikm, og har skikkelige tegn på gravididtet... prøve å ikke kjenne så etter på tegnene.... hvor lenge har du forsøkt? (jeg har 2 sa bak meg siden oktober ifjor) vondt å miste...

Skrevet

Jeg hadde en SA for 2 år siden, begynte da på p-piller en periode. Så sluttet jeg på p-pillene i februar eller mars 09, men har ikke vært ordentlig prøver så veldig lenge. Bare siden desember. Men har hatt sex uten prevensjon i over ett år nå, så det plager meg at jeg ikke har blitt gravid igjen.

Jeg prøver også å ikke lete etter tegn og jeg prøver å ikke teste før IKM dagen, men jeg er ikke så flink å holde meg.

Jeg er nå sikker på at det var en skyggestrek, for den vises uten at jeg må konsentrere meg nå. Men hva hjelper det? Det er langt over de 5 minuttene og i tilegg så skal det være farge på streken om det teller og det klarer jeg ikke å se at det er. Om jeg ser i sollyset kan jeg se antydning til en svak blå strek på siden av streken, men jeg skjønner jo at testen er negativ. Bare ett tullete håp om at det skal være en sjanse.

Ja får håpe vi treffer på neste EL, men har ikke så stor tro på at jeg klarer det. For vær negative test mister jeg håp:/

Det er kjempe vondt å miste.

Lykke til vidre, sender babystøv til deg og håper det hjelper:)

Skrevet

det er jo bare å vente å se da, er jo faktisk noen som går flere dager over tiden før den slår ut positiv, hvor langt over er du ?

nesten gått et år her å siden jeg startet, kjenner det godt nå ja,

vi får prøve å ikke stresse sånn, bare nyte tiden frem til vi er den heldige...

Skrevet

Jeg har ennå 3 eller 4 dager til IKM, men det står på CB at den kan tas 3 dager før IKM. Jeg vet at mange tester positivt sent, og at det kan hende at jeg testet alt for tidlig. Det er bare det at når jeg får negativ test blir jeg negativ selv, og tar det ganske tungt. Jeg skal teste på nytt om jeg ikke får mensen på fredag, men regner mef negativ test da også. Men skal prøve å være litt positiv nå og tenke sånn at ok, det er jo ennå håp så lenge tanta ikke viser seg:)

Må innrømme negativiteten kommer av at jeg har fått negativ test vær mnd i over ett år, men skal prøve å være litt mer positiv nå.

Ja, vi får prøve på det. Men jeg stresser vell egentli uansett jeg. Føler jeg stresser mer når jeg liksom skal ta det med ro, for da tenker jeg på at jeg må ta det med ro og blir da stresset.

Skrevet

Nå må du slutte å tulle! Du sier jo selv at du ser en strek der, men at tiden er gått ut. Ja, du er jo faktisk 2-dager før ikm og da er det ikke så rart kanskje...... Du skjønner; en strek kommer ikke opp uten HCG i urinen, så jeg har en sterk mistanke på at du er gravid, men at du rett og slett har testet for tidlig. Vent til fredag og ta ny test da. Hvis du er gravid, bør den streken komme raskere og tydeligere til syne:)

Krysser alt jeg har for at mine mistanker er rett og at en liten spire vokser i magen din:)

Stor klem

Skrevet

tar du el tester da ? vet du at du har el hver mnd etc ? dumt sprm da kansje men, ikke alle som gjør det sikkert, nettop startet jeg,

håpet ditt er jo enda ikke ute... men føler du at du er gravid ? hva har du merket?

Skrevet

Krysser fingrene for at det bare er litt lite hcg enda! Begynner å tvile litt selv også, siden jeg ikke har hatt noen symptomer, annet enn den stikkingen i magen.. Tenkte jeg skulle teste til helgen. Ikke for å gi deg falske forhåpninger, men det kan jo enda være en sjanse. Det er ikke over før tanta kommer ;)

Skrevet

Nei ikke denne mnd, men har tempet så er ganske så sikker på at EL va da jeg tror. I tilegg var alle andre tegn der også. Eneste er at fertilityfriend mener EL var dagen etter jeg tror, derfor er jeg litt usikker på om IKM er fredag eller lørdag. Men det finner jeg jo fort ut, om tanta kommer da.

Ja, men jeg vet ikke om det bare er en skyggestrek som kansje er på alle g-tester om man bare ser godt nok. Men såklart håper jeg jo dere har rett og at det er en ordentlig strek. Vil jo være gravid:)

Jeg har kjennt stikkinger i magen på høyre side DPO 8,9 og 10. Ellers er puppene ømme, men det er vel de "tegnene" jeg har. Men disse tegnene kan man jo ha før mensen også, så stoler ikke på de.

Men alt man kjenner gir jo litt håp da, så klamrer meg fast i disse tegnene og den streken jeg så da.

Jeg har det med å bli ganske fort negativ og tenke at det ikke er sjanse i det hele tatt og at jeg aldri kommer til å bli gravid, for nå er jeg så lei av negative tester. Det sliter veldig på humør og alt annet egentli.

Men som dere sier, nå må jeg slutte:) Positivitet fra nå av, hehe.

Skrevet

Jeg har funnet ut at jeg ikke skal ta en eneste test før tanta er minst 5 dager forsinket - da slipper jeg å se den ene "streken" på testen. Tror nesten den kan være verre enn å få mensen.

Opp med humøret! :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...