blond Skrevet 19. april 2010 #2 Skrevet 19. april 2010 Hvorfor i all verden skal jeg snakke med moren min om sex?
Anonym bruker Skrevet 19. april 2010 #3 Skrevet 19. april 2010 Noen snakker jo med moren sin om alt vet du! Sikkert noen som snakker om sex også.
Anonym bruker Skrevet 19. april 2010 #4 Skrevet 19. april 2010 Min mor er gammel hippie og snakker gjerne om sex. Som ren informasjon, ikke om sitt eget sexliv eller mitt sexliv. Hun har alltid vært åpen om hva som skjer med kroppen i utvikling, hvordan man lager barn osv. Å snakke med henne om sexlivet mitt eller hennes ville vært meget ubehagelig. Min stefar nevner av og til i lystig lag at de har et supert sexliv, og det er rett og slett litt kvalmende for meg å motta den infoen...
Gjest sug lut Skrevet 19. april 2010 #5 Skrevet 19. april 2010 Annet enn at jeg forstyrrer mine foreldre med å ringe mens de prøver å gi meg en lillebror? Nei.
Gjest sug lut Skrevet 19. april 2010 #7 Skrevet 19. april 2010 Jo, potensielt. Men det var lillebror sist.
Anonym bruker Skrevet 20. april 2010 #9 Skrevet 20. april 2010 Vi kan snakke om alt, men er ikke ofte vi snakker om sex akkurat da;)) bare mest tull om vi snakker om det..
Anonym bruker Skrevet 20. april 2010 #10 Skrevet 20. april 2010 diskuterer ikke stillinger ol. men ja vi kan snakke om sex.
Anonym bruker Skrevet 20. april 2010 #11 Skrevet 20. april 2010 Det er ikke noe vi sitter og snakker om nei, hun prøvde seg når hun oppdaget for mange år siden at jeg brukte p-piller. Men enden på visen var at om jeg ville og brukte prevansjon så var det greit nok. Men min daværende svigermor var ett vandrende sex-leksikon. Hun kunne jeg snakke om alt og ingenting ang sex, hun la bøker på kjøkkenbordet osv. Hva vi gjorde vi hver våre senger var helt uinteressant, men informasjonsbiten ville hun gi. Jeg er igrunn glad jeg hadde henne, for hun tok dette som den mest naturlige tingen i verden, og det var absolutt ikke noe tabutema. Jeg er ganske så åpen om dette selv, og det er ikke neo jeg syns er tabu selv om jeg ikke snakker noe serlig med andre om dette. Håper jeg kan bli litt slik som hun når ungene blir større, og meg og min mann er nok ganske så sammensveiset ang dette.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 20. april 2010 #12 Skrevet 20. april 2010 Sånn heeeeeelt generelt og ufarlig, ja. Privat, detaljert og personlig- æsj, nei!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå