Monajenten Skrevet 19. april 2010 Forfatter #4 Skrevet 19. april 2010 Ja, det gjorde jeg. NYDELIG og inspirerende side, helt klart! Og de hadde jo ikke et "typisk" grafisk design navn:-) Jeg kjenner jeg heller mer mot liMONAde enn Harmonisk........
*synne* Skrevet 19. april 2010 #5 Skrevet 19. april 2010 Ja uten tvil liMONAde fremfor Harmonisk.. Liker det, har faktisk tenkt på det i dag! hehe ellemelle er veldig bra, rådyktige jenter som har et konsept som jeg ser mange faller for. De gjør det godt her i byen! Kjekt å se litt på hvordan andre gjør ting og tang, kan plukke opp noen gode tips og ideer da! =o)
Monajenten Skrevet 19. april 2010 Forfatter #6 Skrevet 19. april 2010 Ja, den siden er lagret i min "grafisk inspirasjon" mappe;-) Jeg liker det. Jeg føler jeg er litt liMONAde:-p
*synne* Skrevet 19. april 2010 #7 Skrevet 19. april 2010 Bra! =) Det er jo et navn du kan bygge litt på, både visuelt og med smak! Yesss, go for it!!
Monajenten Skrevet 19. april 2010 Forfatter #8 Skrevet 19. april 2010 Det har du helt rett i. Limonade.no var en eller annen teit hjemmeside da, så det blir nok ikke det:-s Må se litt hva jeg finner ut av. Men jeg liker det altså! Det gir rom for så mye. Og så har jeg logoen i hodet, jeg bare er ekstremt dårlig til å tegne:-p
*synne* Skrevet 19. april 2010 #9 Skrevet 19. april 2010 Usj..ja det var kjedelig da! Hva med å bare ha mona.no da? Janei tegning er ikke bare-bare. Jeg maler, men tegne er ikke lett! =o/
Monajenten Skrevet 19. april 2010 Forfatter #10 Skrevet 19. april 2010 Taken;-) Men sånn er det, jeg finner alltids ut av det! :-) Nå er det natta her, takk for tips og råd på veien:-)
*synne* Skrevet 19. april 2010 #11 Skrevet 19. april 2010 Det gjør du nok! ;O) Masse lykke til!! God natt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå