Kristine :-) Skrevet 19. april 2010 #1 Skrevet 19. april 2010 Har fått låne en mykbag av merke carena. Det står at den kan vaskes på 40 grader, men så er det en liten plate i hodeenden jeg ikke klarer å få ut. Den er sydd rundt hele veien. Skal jeg ta sjansen på å vaske bagen i maskinen med plata i eller hva er lurt å gjøre?
1 stor,1 liten og 1 bitteliten Skrevet 20. april 2010 #2 Skrevet 20. april 2010 Jeg har akkurat vasket min, og det gikk helt fint:) Men den er det borrelås åpning på, både til bunnplata og til plata i hode enden. Men dersom det er sydd helt rundt, vil jeg anta det er meningen at den vaskes med den inni? Begge platene her er av tre, men kanskje plata på din er av hardplast eller noe som tåler å bli vasket? Jeg ville ihvertfall tatt sjansen, når den er lagd slik den er, da er det nok meningen den skal vaskes med plata inni;)
Kristine :-) Skrevet 20. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 20. april 2010 Takk for hjelpen! Er det noen med fastsydd plate som har prøvd å vaske den? Er redd for at det er treplate siden den i bunnen er det, men tror jeg må ta sjansen på å vaske den.
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 20. april 2010 #4 Skrevet 20. april 2010 Jeg har vasket min mange ganger uten å ta ut den lille platen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå